معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان گفت: تلاش می‌کنیم تحت تاثیر حواشی و شیطنت‌های بدخواهان و سودجویان قرار نگیریم و از زحمات و تلاش‌های صادقانه شهرداران صیانت نماییم.

یدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست شهرداران استان اظهار داشت: کمتر مجموعه‌ای مانند شهرداری به شکل مستقیم با مردم مواجه است، عمل‌کرد شهرداری نقش مهمی در رضایت عمومی یا نارضایتی مردم از نظام دارد.

مهاجر افزود: ارتباط مستقیم با مردم به واسطه درخواست‌ها و دغدغه‌های بسیاری که دارند دشوار است، این‌که چگونه با خوش‌رویی و حسن خلق و با صبوری، سعه صدر با مردم برخورد نمایید و پاسخ‌گو باشید، ویژگی شهردار موفق است.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های فرهنگی و مناسبتی، در فضاسازی شهری، المان سازی و استفاده از نمادهایی که برگرفته از آموزه‌های دینی و انقلابی ما است، شهرداری‌ها هم‌واره پیش‌قدم بوده‌اند که توقع و انتظار نیز همین است.

معاون استاندار خاطرنشان ساخت: حذف نام و فرهنگ ایرانی اسلامی، اعتقادی و شهدایی از شهرها، محله‌ها و کوچه‌ها، خواست دشمن است، شهرداران و شوراهای انقلابی استان، توجه به اعتقادات دینی و انقلابی را هم‌واره سرلوحه خود دارند که جای تشکر و قدردانی دارد.