مدیرکل استاندارد گلستان گفت: اجرای طرح سفیر استاندارد و توزیع اقلام ترویجی در مدارس استان تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ ادامه داشت.
سید مهدی حسینی با بیان این مطلب گفت: آشنایی و نهادینه کردن فرهنگ استاندارد نقش کلیدی و موثری در ایمنی و سلامتی کودکان و نوجوانان دارد.
حسینی با بیان اینکه یکی از ارکان تحقق شعار جهش تولید توجه به مباحث استاندارد و استاندارد سازی کالاست، گفت: دانش ‌آموزان در ترویج استفاده از کالای استاندارد در سطح جامعه دارای نقش بسیار ویژه‌ای هستند و این قشر از جامعه که به عنوان سفیران استاندارد شناخته می‌شوند می‌توانند با ایجاد روحیه مطالبه‌گری کالاها و خدمات استاندارد در بین خانواده‌ها گامی اساسی در این راستا بردارند.
مدیرکل استاندارد گلستان افزود: کارشناسان استاندارد استان با حضور در مدارس، علاوه بر توزیع بسته‌های ترویجی در بین دانش‌آموزان، وظایف استاندارد و نقش سازنده آن در زندگی در راستای تامین سلامت و ایمنی و ارتقاء کیفیت در جامعه را تشریح کردند.
سید مهدی حسینی در پایان گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بیش از ۱۵۰۰ بسته ترویجی در مقاطع پیش دبستان، دبستان و متوسطه بین دانش آموزان گلستانی توسط کارشناسان استاندارد گلستان توزیع شد.