همزمان با برگزاری مراسم هفته هلال‌احمر و روز جهانی صلیب سرخ از معاونین امدادونجات و جوانان جمعیت هلال‌احمر گلستان به سبب کسب رتبه دوم کشور تجلیل شد.

همایش روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر در مرکز همایش‌های نورالرضا تهران با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس جمعیت هلال‌احمر و نماینده ولی فقیه در هلال احمر و دبیرکل، رئیس فدراسیون جهانی صلیب سرخ و مهمانانی از هلال احمر سراسر کشور برگزار شد.

در حاشیه این مراسم گرامیداشت، از استان‌های برتر که در طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۳ موفق به کسب رتبه‌های برتر شده بودند تجلیل به عمل آمد.

در مراسم این از معاون امدادونجات و معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر گلستان به سبب کسب رتبه دوم کشوری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل شد.

همچنین حمیدرضا آقاملایی عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال‌احمر به عنوان نماینده اعضای شورای عالی از دکتر کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر به جهت دستاوردها و موفقیت های اخیر جمعیت در سال‌ های اخیر که با هدایت و مدیریت دکتر کولیوند رقم خورده است، به صورت ویژه قدردانی کرد.

طاها میرصادقی رئیس شعبه بندرگز از استان‌ گلستان به عنوان نماینده روسای شعب جمعیت هلال احمر کشور مشکلات اداری و پشتیبانی استان‌ها را مطرح کرد‌.

گفتنی است در این مراسم بزرگ مدیرعامل و مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر گلستان، عضو گلستانی شورای عالی جمعیت به همراه معاونین و روسای شعب حضور داشتند.