شهردار چلین در جمع اصحاب رسانه از افزایش سه برابری بودجه شهرداری در سال جاری خبرداد و افزود: شهرداری جلین از طریق درآمد های مستمر تا کنون توانسته بودجه شهری خود را تامین کند به گونه ای که در سال اول بودجه این نهاد ۱۱میلیارد تومان و امسال ۳۳میلیارد تومان رسیده است.

حسن احمدی حرکت به سمت کسب درآمد را از اولویت‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر عنوان کرد و افزود:  از سال ۹۸ تا کنون حسابرسی در شهرداری جلین صورت نگرفته بود و همین مساله موجب شده بود تا این شهردای بسیاری از مزایای خود را از دست بدهد که تفریق بودجه یکی از آنها است و به همین منظور این حسابرسی انجام شده و تا کنون ۹۰ درصد پیشرفت داشته است.

شهردار جلین در زمینه اقدامات انجام شده عملیات اجرایی گفت: اجرا و تکمیل دو پارک کودک در محله حسن اباد و جلین ، اجرای فاز اول ۲۰ متری در معبر ورودی شهر ، اجرای عملیات آسفالت شهر ، تعریض املاک سطح شهر برای عقب نشینی به اندازه وسع شهر، اجرای عملیات فقبر نوری ، خرید یک دستگاه لودر ، لایروبی رودخانه ها و دیگر برنامه ها از جمله عملیات عمرانی شهر جلین می باشد که انجام گرفته است.

احمدی مهمترین برنامه‌های در دست اجرای شهرداری را تفکیک زباله از مبدا دانست و گفت: باید زیرساخت‌های این طرح توسط شهرداری اجرا و با فرهنگ‌سازی شهروندان انجام شود.

شهردار جلین در پایان به طرح های گردشگری اشاره کرد و افزود: اجرای طرح های گردشگری یکی دیگر از منابع درآمد های پایدار شهرداری است و به همین منظور یک طرح گردشگری در محور توسکستان به شاهرود که فاز اول آن در ۵ هکتار  ابتدای ورودی توسکستان که به زیارت میرسد قرار است انجام شود که اجرای آن نقش مهمی در توسعه گردشگری دارد.

در ادامه ریس شورای شهر جلین شهر گفت: شهر جلین مردمی باصفا دارد این شهر در سال ۱۳۸۷ به شهر ارتقاء یافت، علیرضا پایین‌محلی ا دامه داد: شهر جلین بالغ بر ۱۳۳.۸ هکتار وسعت و حدود ۹ هزار نفر جمعیت دارد که از این تعداد حدود هزار نفر از اتباع کشور افغانستان هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر جلین با اشاره به جایگاه ارزشمند و رفیع ورزش در این خطه، افزود: ورزشکاران سرشناسی در رشته‌هایی چون کبدی، فوتبال، کشتی و دیگر رشته‌ها نیز در این خطه فعال هستند و افتخار کسب می‌کنند.

وی فضای آموزشی شهر جلین را مناسب عنوان کرد و گفت: در کمال تعامل و همدلی مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع می‌کنیم تا شهری باصفا داشته باشیم.