🍀برگزاری آیین گرامیداشت روز معلم و تجلیل از مقام استاد


مراسم گرامیداشت روز معلم با حضور مسئولین استانی، معاونین، مدیران ، روسای دانشکده ، اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه، کارکنان و اساتید و با سخنرانی هادی احمدی مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان به صورت متمرکز پسران گرگان(شهید چمران) و دختران گرگان(مائده) در سالن همایش پروین اعتصامی دانشکده دختران برگزار گردید.

در ابتدا مهندس حسنی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک روز معلم به همه اساتید دانشگاه و خوشامد گویی به مهمانان گرامی فرمودند: تمدن و فرهنگ انسان را می سازد و انسان را معلم می سازد. اساتید و معلمان وظیفه خطیر انتقال تجربه، دانش و فرهنگ از نسلی به نسل دیگر را به عهده دارند. دانشگاه فنی و حرفه ای در جایگاه خاصی در نقشه علمی کشور قرار گرفته و رسالت و هدف اصلی آن متصل کردن زنجیره آموزش و اشتغال است.

مدیرکل دفتر امور سیاسی استانداری، ضمن گرامیداشت روز معلم از زحمات طاقت فرسای این عزیزان تشکر نمود و گفتند: همه کسانی که امروز در جایگاهی قرار دارند؛ از متخصصین و مدیران مدیون و مرهون زحمات معلمان و اساتیدهستند.

در انتهای مراسم از اساتید، مدیران گروه آموزشی با اهدای هدایا و لوح تقدیر قدردانی به عمل آمد.