سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در دیدار با سردار دادگر فرمانده انتظامی استان که با حضور مدیران ستادی این معاونت و فرمانداران استان انجام شد، اظهار داشت:تقدیم ۲ شهید انتظامی در سال جاری نشان از روحیه انقلابی، جان‌فشانی، ایثار، شهادت و دل‌دادگی نیروی انتظامی استان است.
نیروی انتظامی به واقع مظلوم مقتدری است که در عرصه‌های گوناگون، خدمت‌گزار مردم و انقلاب اسلامی هستند و بارها بار کوتاهی و کم کاری دیگر دستگاه‌ها را نیز به دوش می‌کشند.
حوزه عفاف و حجاب که هدف جنگ نرم و فرهنگی دشمن است که در سایه کوتاهی‌های سایر دستگاه‌های مسئول، موجب گلایه‌مندی و نارضایتی جامعه متدین و خانواده شهدا است.
اهتمام و ممارست انتظامی و روحیه پر تلاش این نیروی خدوم و انقلابی در اجرای مقتدرانه طرح نور کاری ارزش‌مند و قابل تقدیر است.
به واقع انتظامی الگویی برای همه مسئولان است و امروز به نیابت از همه مردم متدین و ولایت‌مدار استان از انتظامی استان تقدیر می‌کنیم.
عفاف و حجاب کاری فرهنگی و اجتماعی است و نیازمند کار ایجابی است که متاسفانه اقدامات در این حوزه دچار رخوت و روزمرگی سیستم بروکرات اداری شده است که امیدواریم بتوانیم مانند انتظامی به وظایف‌مان عمل نماییم.
ان‌شاءالله در سایه وحدت و هم‌دلی که با تدبیر استاندار معزز در استان عملیاتی شده است در این حوزه نیز اتفاقات شایسته‌ای رقم بخورد.
در انتهای این دیدار از فرماندهی انتظامی استان به جهت اهتمام در اجرای طرح نور تقدیر شد.