براساس ارزیابی انجام شده مخابرات منطقه گلستان در شاخص نگهداری ارتباطات سیار در فصل گذشته رشد چشمگیری داشته است.

بدر جلسه ای که به منظور قدردانی از عوامل نگهداری ارتباطات سیار برگزار شد، دکتر غلامعلی شهمرادی با تاکید بر اینکه بهبود شاخص ها وتلاش در جهت رشد آنها قابل تقدیر است افزود:موفقیت های کسب شده در نگهداری ارتباطات سیار ، نشان از همکاری وتلاش مجموعه ای از همکاران در سطح استان است وانتظار می رود استمرار آن را شاهد باشیم . وی سرعت در رفع خرابی و برقراری ارتباط در کوتاهترین زمان را از عمده اهداف مخابرات دانست وگفت : در اغلب مواقع با ارزیابی های انجام شده بصورت روزانه وهفتگی ، در شاخص های کیفی از رتبه خوبی در سطح کشور برخوردار بوده ایم که امیدواریم در فصول پیش رو جزء استان های برتر در تمامی شاخص ها ی ارتباطات سیار باشیم .

در این جلسه مهندس بهرام عیدی ، معاونت شبکه مخابرات منطقه گلستان ، زمینی کردن فیبرهای سایت های همراه اول ، پایداری برق برخی مراکز ، هوشمند سازی ، تحلیل داده وشناسایی نقاط آسیب پذیر در مقابل سرقت وایمن سازی مسیرها ونقاط را از عوامل تأثیر گذار در پیشگیری از اختلالات ایجاد شده در ارتباطات سیار دانست وگفت : در حوزه شبکه همکاری های لازم با مدیریت ارتباطات سیار در این موارد صورت خواهد گرفت واقدام مورد نیاز انجام خواهد شد .

همچنین مهندس مهدی یزدانی مدیر ارتباطات سیار مخابرات منطقه گلستان با تقدیر از همکاران خود در حوزه نگهداری ، رتبه کسب شده را حاصل برنامه ریزی ، اقدام به موقع وتلاش های دلسوزانه دانست وافزود : نحوه مناسب نگهداری شبکه موجب پایداری شبکه خواهد شد که در پی آن رضایت مشتری ، افزایش سهم بازار ودر نتیجه افزایش درآمد را شاهد خواهیم بود.

وی گفت : اهمیت نگهداری شبکه نیز با توجه به موارد ذکر شده کاملا مشخص است وانتظار می رود با تقویت نقاط ضعف فصل جدید را پرقدرت تر شروع کرده وبا تمرکز بر اقدامات پیشگیرانه از ایجاد خرابی جلوگیری نماییم .

مهندس مریم غفاری رئیس اداره نگهداری ارتباطات سیار با ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه چالش ها وموانع را تشریح وتأمین به موقع ملزومات ، بهبود شرایط دسترسی به سایت ها ،تأمین نیروی انسانی با توجه به تعداد ۵۷۰ سایت فعال در سطح استان را خواستار واز حمایت های حوزه شبکه در تحقق اهداف ورشد شاخص های نگهداری ارتباطات سیار قدردانی کرد .