به مناسبت هفته کارگر، دکتر زینلی مدیر درمان گلستان، با صدور پیامی این هفته را تبریک گفت، در این پیام آمده است: هفته کارگر، هفته یادآوری تلاشهای ارزنده قشری است که پیامبر(ص) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و سازمان تامین اجتماعی افتخارش خدمت به این قشر ارزشمند است.

همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند، استقلال کشور به تلاش کارگران بستگی دارد و درهر حوزه ای که کارگران باتلاش و با برنامه عمل کرده اند توانسته اند گامی بزرگ در توسعه کشور بردارند.

سازمان تامین اجتماعی افتخار دارد که خود را خادم کارگران بداند و از سلامت و امنیت شغلی آنها دفاع کند تا بتوانند با خلاقیت خود ایران اسلامی را بر فراز قله سعادت نگاه دارند.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال “جهش تولیدبا مشارکت مردم ” نامگذاری شده است، نقش کارگران شریف درتوسعه کشوراز اهمیت بیشتری برخوردار است.

ما خدمتگزاران حوزه درمان نیز با هدف آینده سازی و تبعیت از رویکرد توسعه ای مدیرعامل محترم سازمان در استان تلاش کرده ایم تا ضمن رسیدگی به امور درمان کارگران و بیمه شدگان، با توسعه مراکز درمانی آینده ای روشن برای استان رقم بزنیم.

لذا از تمامی مدیران محترم استانی، همکاران محترم و تشکلات کارگری و بازنشستگی که همراه بوده اند و در شرایط سخت از سازمان دفاع نموده اند سپاسگزارم .

اینجانب ضمن تبریک این هفته به تمام کارگران شریف، از خداوند متعال سلامتی و توفیق این عزیزان را خواستارم، امیدآنکه بتوانیم شاهد تحقق شعار کلیدی «جهش تولید بامشارکت مردم » باشیم .