سردار ملک شاهکویی گفت: سپاه پاسداران، حافظ انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

به گزارش روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، سردار ملک شاهکویی در جمع علما و روحانیون اهل سنت گفت: علما و روحانیون، داستان رویارویی جمهوری اسلامی ایران با یهود و رژیم صهیونیستی را که برای اولین بار در تاریخ اسلام رخ داده است را برای مردم تبیین و بازگو نمایند.

وی بیان کرد: در تاریخ اسلام و یهود بعد از پیامبر (ص) برای اولین بار است که در حکومت ولایی اسلامی جمهوری اسلامی ایران با دستور مقام معظم رهبری اولین سیلی را به رژیم غاصب، کثیف و کودک کش صهیونیستی زدیم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه امروز بحث جمهوری اسلامی و سپاه نیست بلکه بحث، بحث امت اسلامی است، افزود: امام راحل کاری کرد کارستان و همه این بزرگی و عظمت به برکت انقلاب اسلامی است.
سردار ملک شاهکویی گفت: صدام در اوایل انقلاب با تحمیل جنگ بیان کرد که یک ماهه ایران را سرنگون می کنیم اما در مرحله اول امام راحل در برابر دشمنان ایستادگی کرد و حزب بعث از بین رفت و امروز نیز دومین حرکت توسط مقام معظم رهبری اتفاق افتاد و دستور دادند که اسرائیل را بزنید و این مهم در حکومت اسلامی و ولایت فقیه رخ داد.
وی ابراز کرد: ما دشمن را تنبیه کردیم و اگر تنبیه مان را از عدد صفر تا ۱۰ تعبیر کنیم، ما تا عدد پنج اقدام کردیم و اگر می خواستیم تا عدد ۱۰ اقدام کنیم و اگر تعداد موشکها و پهبادهایمان را از عدد ۳۰۰ به ۱۵۰۰ می رساندیم آن وقت دیگر اسرائیل روی هوا می رفت.
فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه حمله موشکی ایران در تاریخ ۱۰۰ ساله اسرائیل سابقه نداشت و امت رسول الله سیلی اش را بر پیکره یهود و دشمنان زده است، تصریح کرد: موشک های ما از ۷ لایه گنبد آهنین فرانسه، انگلیس، امریکا و اسرائیل عبور کردند و شاخ رژیم صهیونیستی و دشمنان را شکستیم و باعث ایجاد غرور ملی شدیم تا جایی که همه دنیا از این مهم خوشحال شدند و کشورهای ضعیف نیز احساس قدرت کرده و به قدرت پوشالی اسرائیل پی بردند.
سردار ملک شاهکویی بیان کرد: ما امروز شاهد به ثمر نشستن خون های پاک شهیدان و خصوصا سید الشهدا جبهه مقاومت سردا شهید سلیمانی هستیم و این عظمت کمی نیست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه سخنان خود با تاکید براینکه، علمای شیعه و سنی دراستان گلستان همراهی و همدلی خوبی با نظام و انقلاب دارند، گفت:
همانطور که انقلاب ما بزرگ است، دشمنان ما هم بزرگ هستند. ما امروز فقط رژیم صهیونیستی را نزدیم بلکه بلکه چهار قدرت برتر جهان از جمله امریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل را زدیم و این عظمت و اقتدار به برکت ایستادگی، وحدت، انسجام، بندگی خداوند، قرآن و عبادت است.

سردارملک شاهکویی با بیان اینکه، انسجام موجود در استان گلستان به برکت حضور علما و روحانیون است، افزود: وحدت استان گلستان فقط در مساله شیعه و سنی نیست بلکه وحدت ما برای سه شاخصه مهم وحدت متمرکز ما در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، وحدت ما در ولی فقیه ، نظام و اسلام می باشد و هرکس از این ۳ عامل وحدت خارج شود معنایی ندارد و از مسیر انقلاب جدا شده است.
وی همچنین در ابتدای سخنان خود گفت: امام راحل در دوم اردیبهشت سال ۵۸ تقریبا دو ماه بعد از پیروزی انقلاب دست به اقدام بزرگی زد و سپاه پاسداران را تشکیل داد.
فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امام راحل چیزی را در آینده انقلاب اسلامی می دید که از بطن مردم و انقلاب متولد شده باشد و آن سپاه و بسیج بود و جهاد سازندگی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن، بنیاد شهید، سپاه و بسیج از دل انقلاب متولد شدند.
سردار ملک شاهکویی بیان کرد: کارنامه درخشان سپاه به نحوی است که امام راحل مضامین بزرگی درخصوص سپاه دارند که می فرمایند اگر سپاه نبود کشور نبود و ای کاش من یک پاسدار بودم و مقام معظم رهبری نیز درخصوص سپاه بیان کرده اند که هیچ کسی در انقلاب اسلامی مثل سپاه قادر نبود از انقلاب اسلامی دفاع انقلابی کند.
وی با تاکید براینکه ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و انقلاب اسلامی مختص جمهوری اسلامی نیست، گفت: پایگاه انقلاب اسلامی در ایران است و ما نیروهای سپاه پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و این انقلاب در هر جایی از دنیا که باشد ما آنجا هستیم و از آن محافظت می کنیم.
فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برعهده ماست و‌ دستاورد انقلاب نیز جمهوری اسلامی است.
سردار ملک شاهکویی افزود: ما حافظ انقلاب اسلامی هستیم و اگر سیل، زلزله، بلایای طبیعی، اغتشاش، جنگ، کرونا و … بیاید ما هستیم، همین انقلاب اگر امروز در نیجریه، یمن، فلسطین، لبنان، عراق باشد باز هم ما هستیم و اگر فردا در افغانستان، پاکستان و اروپا هم باشد باز هم ما خواهیم بود و این انقلاب مختص ایران نیست بلکه برای همه جهان است