مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از آغاز طرح خدمات نوروزی و ماه مبارک رمضان ضمن برپایی ۶۰۰ سفره افطاری، ۲۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردار استان توزیع شده است.

 

قاسم غریب آبادی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) گفت: در قالب پویش هلال رحمت با تأسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی(ع) با هدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند و کم‌برخوردار توزیع بسته‌های معیشتی و برپایی سفره‌های ساده افطار در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از آغاز طرح خدمات نوروزی و ماه مبارک رمضان ۲۸۰۰ بسته معیشتی جمع آوری شده بین خانواده‌های مشمول محلات کم برخوردار و دیگر محلات استان توزیع شده است.

وی در ادامه به برپایی سفره‌های افطاری اشاره کرد و گفت: به همت خیرین و خانه‌های هلال در تمامی‌شهرستان‌ها و در برخی پست های نوروزی که در جوار محل اسکان مسافرین استقرار دارند ۶۰۰ سفره افطاری برپا شده است.

وی با اشاره به همکاری خانه‌های هلال در جمع آوری و توزیع بسته‌ها اظهار کرد: ارزش بسته‌های توزیعی و سفره‌های افطاری ۴ میلیارد تومان است که توزیع بسته‌ها و برپایی سفره‌ها در شب های قدر با قوت بیشتری صورت گرفته است.