معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و قائم‌مقام ستاد اجرایی خدمات سفر گلستان گفت: در نوروز ۱۴۰۳ در مجموع بیش از ۱۴۹ هزار نفر – شب ظرفیت اقامتی برای مسافران نوروزی در استان گلستان فراهم شده است.

سیدمهدی مهیایی اظهار کرد: در مجموع بیش از ۱۴۹ هزار نفر – شب ظرفیت اقامتی در استان فراهم شده است که از این میزان ۱۲ هزار نفر – شب اقامت مربوط به ۵۷۴ تاسیسات گردشگری استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری افزود: با توجه به تقارن دو عید ملی و مذهبی تمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر استان در نوروز ۱۴۰۳خدمات رسانی شایسته به گردشگران با حفظ حرمت ماه مبارک رمضان است. وی اظهار کرد: در ایام نوروز ۲۱ جشنواره و ۳ کمپ نوروزی در قالب جشن‌های ملی نوروزگاه با اجرای برنامه‌های نوروزی و مذهبی در سطح استان برگزار خواهد شد.

مهیایی افزود: همچنین به منظور معرفی و حمایت از هنر صنایع‌دستی در ایام نوروزی در سطح استان هنرمندان صنایع دستی در قالب ۲۹ بازارچه دائمی و موقت صنایع‌دستی در ۴۸۱ غرفه و ۱۱۳ فروشگاه صنایع‌دستی به ارائه محصولات خواهند پرداخت. رئیس رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان هم گفت:نظارت بر عملکرد شهرداری‌ها ازجمله بررسی وضعیت مبلمان شهری، آماده‌سازی فضای شهری و تفرج‌گاه‌ها متناسب با ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ازجمله موضوعاتی است که موردبررسی و نظارت بازرسان استانداری قرار می‌گیرد.