حجت الاسلام والمسلمین “سید علیرضا ادیانی” در حاشیه افتتاح کلانتری ۱۵ شهرک امام (ره) گرگان، ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات، اظهار داشت: کار در مجموعه انتظامی تعطیل بردار نیست و زمانی که سایر دستگاه‌ها و نهادها تعطیل هستند اما کارکنان انتظامی به صورت شبانه روزی به مردم عزیز ایران اسلامی خدمت رسانی می کنند و البته به این خدمتگزاری افتخار می کنند و آن را برای خود یک توفیق می دانند.

وی ادامه داد: یکی از اقدامات مهمی که فرماندهی انتظامی آن را دنبال می کند، نوسازی مکان هایی است که محل رجوع مردم به جهت پیگیری امورات و مشکلات خود هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به اینکه مردم از رفتار حکیمانه پلیس راضی هستند، جای بسی افتخار است، افزود: ماموران انتظامی در کلانتری ها، رفتار حکیمانه را جزء رفتار خود می دانند، لذا رفتار با مردم بسیار مهم است.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی فراجا در پایان با تقدیر از اهتمام سردار دادگر فرمانده انتظامی استان و مسئولان شهرستان گرگان در افتتاح کلانتری، خاطر نشان کرد: اگر محیط کلانتری آراسته نباشد کارکنان نیز خسته می شوند و این کارها و نوسازی ها در انگیزه کارکنان بسیار تاثیرگذار است.