شصت و هشتمین جلسه کمیته مهدویت با ریاست عیسی مهری،اعضای این کمیته ووطن خواه رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان در سالن تالار شورای اسلامی شهر گرگان در ۱۹ اسفندماه برگزار شد.

عیسی مهری رئیس شورای اسلامی شهرگرگان دراین جلسه با اشاره به درخواست های مردم مبنی بر اختصاص خانه بهداشت یا پایگاه بهداشتی در محلات گفت:پیشنهاد دارم در محلاتی که سرای محله در آنجا دایراست قسمتی به حوزه بهداشت اختصاص یابدزیرا یکی از موضوعاتی که درقانون شورای شهر و شهرداری ها قید شده، سلامتی مردم است،که ما در قبال آن وظیفه قانونی داریم و نظر بر این است که مساعدتی هم در این زمینه انجام شود.

مهری در ادامه بیان کرد: با توجه به بیماری های واگیر دار و بحران های طبیعی و غیر طبیعی که وجود دارد شاهد پیشگامی کادر درمان و بهداشت بودیم، کادر درمان در همه جبهه ها بصورت جهادی در خط مقدم جبهه سلامت حضور دارند، که جا دارد یاد و خاطره همه شهیدان مدافع سلامت مخصوصا شهیدان عباسی، پایین محلی و نظری را گرامی بداریم.

در این جلسه از گروه های جهادی مرکز بهداشت شهرستان گرگان که در محلات کم برخوردار ومیزهای خدمت محلات اقدام رایگان پزشکی می‌دهند وزحمات بی شائبه ای می کشند تقدیر و تشکر به عمل آمد.