ر از بازدید ایمنی مجتمع های تجاری خبر داد.

موسی الرضا صفری اظهار کرد: از اواسط بهمن ماه طرح بازدید ایمنی از مجتمع های تجاری و پاساژهای سطح شهر گرگان آغاز شده است و تا اواخر اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

صفری افزود: در راستای رسالت سازمان که بالا بردن سطح ایمنی شهر و شهروندان می باشد این طرح با همکاری دو حوزه پیشگیری و عملیات سازمان به اجرا گذاشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پیشگیری سازمان و نیروهای عملیاتی از اماکن تجاری و پارکینگ های محدوده ایستگاه های عملیاتی هفت گانه از آنها بازدید به عمل می آورند و ضمن تهیه چک لیست نقاط خطر ساز و پر ریسک مجتمع ها شناسایی می شود.

سفری ادامه داد: همچنین تجهیزات ایمنی مورد نیاز آنها نیز مورد بررسی قرار می گیرد و در پایان با ارائه یک دستورالعمل ایمنی نواقص ایمنی مجتمع به مدیران و مالکان اعلام می شود.

وی اظهار داشت: این بازدید چندین باردر طول سال در چند نوبت انجام شده و اکنون نیز با توجه به نزدیکی به ایام نوروز انجام می شود و از کسبه مجتمع ها خواهشمندیم که در ضمن بازدید ایمنی ، همکاری لازم را با آتش نشانان داشته باشند و جهت بالابردن ایمنی دستورالعمل هایی را که برای ایشان صادر می شود به اجرا در آورند زیرا حوادث ماحصل بی‌توجهی به هشدارها است.