رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، از زینب کاویان مدیر هنرستان تحولی مائده بندرگز که در رویداد بین‌المللی الف‌تا، عنوان برتر را کسب کرده بود، تجلیل کرد.

مراسم رونمایی پوستر دومین رویداد بین المللی الف‌تا با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش، جمعی از معاونین وزیر، رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و مدیران مدارس برگزیده اولین دوره رویداد در عصر روز دوشنبه ۱۴ اسفند ماه برگزار گردید.

در ابتدای این برنامه، علی پارسانیا دبیر رویداد الف‌تا  با اشاره به اهمیت تکثیر تجربه‌های تحولی در میان معلمان و مدیران سراسر کشور، نقش مدیران برگزیده را در این امر بسیار حیاتی دانست و عنوان کرد: ایجاد وحدت میان جشنواره‌های متعدد یکی از اتفاقات مطلوب وزارت آموزش و پرورش است که در دومین دوره از رویداد الف‌تا محقق گردید.

در ادامه پس از بیان نکاتی توسط مدیران برگزیده دوره اول رویداد، وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: سند تحول باید به کف مدرسه برسد و رویداد الف‌تا فاصله بین سند تحول بنیادین و صحنه‌ مدرسه را کاهش می‌دهد.

صحرایی در ادامه، رویداد الف‌تا را فرصتی برای دیده شدن مدارس و مدیران دغدغه‌مند و موفق دانست و عنوان کرد: لازم است پیشرفت‌های آموزش و پرورش را روایت کنیم.

در پایان این برنامه از برگزیدگان دوره اول رویداد توسط وزیر آموزش و پرورش تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم از زینب کاویان مدیر هنرستان مائده بندرگز، که سال گذشته به عنوان هنرستان برگزیده تحول انتخاب شده بود تجلیل به عمل آمد.