سی و پنجمین جلسه کمیته اجتماعی شورا به ریاست حجت مقسم و با دستور بازدید از مجتمع شوق زندگی، با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان،کارشناسان و مدیران شهرداری گرگان برگزار شد.
حجت مقسم با اشاره به راه اندازی مجتمع شوق زندگی با همکاری شهرداری و با متولی گری قوه قضائیه که بعنوان چهارمین شهر در کشور انجام شد، معرفی و آشنایی با خدمات این مجتمع و تلاش در جهت حل مسائل و نیازهای آن را از برنامه های این کمیته عنوان کرد.
حکیمی مدیر مرکز شوق زندگی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مجتمع شوق زندگی، راهبرد این مرکز را تسهیلگری و کاهش موازی کاری بین سازمانهایی که در راستای کاهش آسیبهای اجتماعی با سیاست اشتراکی فعالیت می کنند عنوان کرد و افزود: با توجه به گستردگی دائم دامنه آسیب های اجتماعی، برنامه داریم تا با تجمیع ظرفیتها و همسویی سازمانهایی که ظرفیتهای متنوع در این راستا دارند شاهد کاهش آسیبهای اجتماعی در شهر باشیم و در این راستا تمرکز را روی کودکان کار گذاشته ایم تا با استفاده از این ظرفیت تجمیعی دستگاهها شرایط بهینه ای را برای این قشر آسیب دیده جامعه فراهم کنیم.
مقسم در انتهای بحث وتبادل نظر،تصمیمات این جلسه را به شرح ذیل اعلام کرد: ۱- برنامه ریزی برای خانه فرهنگ هابا ماموریت اختصاصی کودکان کار۲- استفاده از ظرفیت شورای فرهنگی اجتماعی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری۳- اختصاص ردیف بودجه ای در بحث آسیبهای اجتماعی ۴-همکاری روابط عمومی شهرداری جهت معرفی مجتمع شوق زندگی به شهروندان جهت استفاده از خدمات این مرکز ۵-ارائه طرح توسط اداره کل اموراتباع و مهاجرین استانداری.
در انتها اعضای شورای اسلامی شهر گرگان ضمن بازدید از بخشهای مختلف مجتمع شوق زندگی، آمادگی خود را جهت حمایت و همکاری با این مرکز اعلام نمودند.