منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم در خصوص تحول در مجمع نمایندگان گلستان گفت: اعتقاد به وحدت و همگرایی داریم و حتی داوطلبانی که پیروز انتخابات نشدند می‌توانند به پیشرفت و آبادانی گلستان کمک کنند.

رمضانعلی سنگدوینی گفت: مردم ایران و مردم استان گلستان و حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا به دستور ولی‌امر مسلمین خود غوغا کردند، گلستان رنگین‌کمان اقوام است و باید به این غیرت و اعتقاد مردم دست‌مریزاد گفت.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم ادامه داد: این مردم دشمن را سربزنگاه خفه می‌کنند و با حضور خود تیری بر قلب دشمن زدند، نگران حضور مردم را در انتخابات نبودم، اقتدار امنیت و آسایش و قدرت جمهوری اسلامی ایران را یکبار دیگر در قامت دموکراسی و جمهوری اسلامی نشان دادند.

سنگدوینی با اشاره به تحولات مجمع نمایندگان استان گلستان ابراز داشت: اعتقاد به وحدت، همراهی و همگرایی دارد و بین همه احزاب و اعتقادم بر این است که حتی اگر داوطلبی که در انتخابات پیروز نشده می‌تواند به ما کمک کند برای پیشرفت و آبادانی استان پای‌کار بیاید و دست خود را به‌سوی همه دراز می‌کنیم.

وی افزود: تلاش‌های مجمع نمایندگان در این دوره تمام نشده بخشی از اقدامات مثل پتروشیمی، منطقه آزاد و جاده مواصلاتی و آبادانی روستاها و گردشگری باقی‌مانده و تا پایان دوره یازدهم مجلس پای‌کار خواهیم بود.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم ابراز داشت: موضوع مثل خلیج گرگان و شیرین‌سازی آب دریا را پیگیری می‌کنیم، باید منابع لازم برای اتمام این پروژه‌ها که منجر به اشتغال و توسعه استان می‌شود پیگیری شود.

وی خاطرنشان کرد: وقتی اقتصاد و اشتغال استان رونق پیدا کند قطعاً درآمد استان افزایش پیدا می‌کند و از این طریق می‌توانیم عقب‌ماندگی استان را نسبت به کشور کاهش دهیم.

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم یادآور شد: چند برنامه است که مردم در این ایام تبلیغات از ما انتظار داشتند، موضوع تله‌کابین و مجوزات آن بیش از ۹۵ درصد پیش رفته است و باید محیط‌زیست آخرین نظر خود را ارائه کند؛ از رئیس‌جمهور در شورای اداری جویای این مسئله بودیم و در زمان عزیمت به تهران در سفر به استان گلستان دراین‌خصوص تأکید کرد.

سنگدوینی ابراز داشت: یکی دیگر از مسائل راه‌آهن گرگان به مشهد است که چند بار کلنگ خورده و از پروژه‌هایی که بر زمین باقی‌مانده و یک بخش دیگر پروژه راه‌آهن اینچه‌برون به شاهرود است و می‌توانیم یک کریدور حمل نقل اقتصادی تبدیل کنیم.

وی افزود: در بخش کشاورزی نیز برای‌آنکه کشاورزان ما اقتصادشان حل شود باید باتوجه‌به خشکسالی و کمبود منابع آبی باید به سمت آبیاری نوین برویم و باید این مسائل را پیگیری کنیم .

منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس دوازدهم یادآور شد: در بحث صنایع تبدیلی بخش کشاورزی نیز حائز اهمیت است و یک مقدار باید دستخوش تغییر شود و بخش خصوصی وارد مدار شود و شیرین‌سازی آب دریا و سدنرماب و میرداماد را در استان و پروژه‌هایی که باید به این سمت حرکت کنیم