بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی جهت برگزاری انتخابات در مخابرات منطقه گلستان
در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور دکتر شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان و تعدادی از مدیران ستادی و روسای ادارات برگزار شد ، آخرین وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی استان جهت برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ بررسی شد.
در این نشست هر یک از اعضای جلسه گزارشی از وضعیت حوزه خود و اقدامات انجام شده ، در دست اقدام و پیش بینی های بعمل آمده برای برگزاری انتخابات و برقراری ارتباطات در استان را ارائه دادند .
دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان گفت: وجود یک شبکه پایدار، امن و مطمئن باعث افزایش سرعت و دقت عمل در انتخابات شده و درصد الکترونیکی شدن انتخابات در آینده برای اکثر شهرها را بالا می برد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان با اشاره به تمهیدات لازم جهت افزایش پهنای باند اینترنت در روز انتخابات گفت : بسترهای ارتباطی نقش مهمی در انتخابات دارد که می بایست رایزنی ها و آماده سازی بستر های مخابراتی در جهت افزایش پهنای باند انجام پذیرد .
وی در ادامه گفت: تمام تمهیدات لازم برای برقراری ارتباطات در انتخابات به صورت امن و پایدار اندیشیده شده است در صورت وجود هر گونه اختلال ارتباطی ، هماهنگی های صورت گرفته، و در اسرع وقت رفع گردد.
دکتر شهمرادی در پایان از تمام همکارانی که در این راستا تلاش داشتند و دارند،تشکر و قدردانی کرد .