نشست مدیر کل کمیته امداداستان گلستان با مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان پیرامون برنامه های جشن نیکوکاری و ماه مبارک رمضان و استفاده از ظرفیت رسانه ای برای آگاهی بخشی گلستانی ها، از خدمات امداد برگزار شد .

عیسی  بابائی ، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان در دیدار با رسول شکری نیا مدیرکل صدا وسیمای مرکز استان ضمن تشکر از همکاری آن سازمان، برنامه های کمیته امداد در اسفند ماه اعم از ۱۴ اسفند سالروز تاسیس این نهاد، هفته احسان ونیکوکاری و برگزاری جشن نیکوکاری و همچنین ماه مبارک رمضان در سالجاری را تشریح کرد.

بابائی ضمن هدفگذاری بابت  رفع مشکلات معیشتی شب عید بویژه در ماه مبارک رمضان در قالب راه اندازی پویش های مختلف ،تصریح کرد: درسالجاری با راه اندازی ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان و بهره مندی از ظرفیت وهمکاری خیران ومراکز نیکوکاری ، برنامه ریزی کردیم تا ۱میلیون و ۱۰۰ هزار پرس غذای گرم پخت و حداقل یک سبد کالا برای جامعه هدف بیش از  ۸۰ هزار خانواری تحت حمایت تهیه وتحویل نمائیم.

درادامه مدیرکل صداوسیمای مرکز گلستان با بیان اینکه تعاملات با کمیته امداد را وظیفه خود میدانیم ، اظهار داشت: فعالیتها و عملکرد نهاد مقدس کمیته امداد بر هیچ کس پوشیده  نیست و این نهاد بهترین ظرفیت ها را برای یاری رساندن به نیازمندان و محرومان دارد.

شکری نیا در ادامه از آمادگی صدا و سیمای مرکز گلستان  برای همکاری با کمیته امداد همچون سال های گذشته خبر داد و گفت : رسانه استانی از تمام ظرفیت خود برای اطلاع رسانی اقدامات صورت گرفته و همچنین فرهنگ سازی و ترغیب آحاد مردم و خیرین  جهت مشارکت در فعالیتهای کمیته امداد استان استفاده می کند وهرکجا ورود صداو سیما کمک می کند تا مشکلی از نیازمندان برطرف شود، این آمادگی در ما وجود دارد و ما افتخار می کنیم خدمتی به جامعه آسیب پذیر و نیازمند ارائه نماییم .

در پایان این جلسه لوح تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور به مدیرکل صداوسیمای استان اهداء شد .