رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان در جمع اصحاب رسانه گفت:  مدیران باید در اجرای امورات ریسک پذیر باشند، درست است که کارها باید بصورت قانونی انجام شود، ولی باید در اجرای پروسه زمانی تسریع داشته باشند، تا هرچه زودتر نیل به هدف میسر گردد.

وی افزود: یک کاندید اصلح باید با تقوا، دلسوز، دغدغه‌مند باشد و از یاد نبرد اگر با رای مردم رای بالا برای ورود به کرسی بهارستان گرفته پس سفره خود را از مردم جدا نکند و خود را از مردم بداند، همچنین اطلاعات و آگاهی بروز داشته باشد.

وی اظهار کرد: برای انتخاب یک نماینده اصلح پایبندی فرد به نظام جمهوری اسلامی باید ملاک باشد، اینکه مردمی و دغدغه‌مند مردم و به درد مردم آشنا باشد و شعارهایی دهد که عملی شود نه اینکه مانند برخی از نمایندگان قبلی وعده‌های پوچ و خالی دهد بلکه مرد عمل و دارای تجربه و ایده باشد.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان بیان کرد: حضور پای صندوق‌های رای و انداختن رای یعنی به خود و نظرمان احترام قائل هستیم و اگر ما در این صحنه مشارکت نکنیم دشمن به اهداف خود می‌رسد پس هر رای ما در سرنوشت کشور اثرگذار است، بنابراین ما رأی اولی‌ها برای حمایت از کشور و رهبرمان در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت خواهیم کرد و به دشمنان نشان خواهیم داد که پای آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده‌ایم.

وی بیان کرد: حضور و رای ما به نظام و کشور اسلامی ایران اقتدار و عظمت می‌دهد و تأیید بر واژه ایران قوی است، باید بدانیم اگر رأی‌دادن تأثیری نداشت، دشمنان تا این میزان رأی ندادن را تبلیغ نمی‌کردند.

شهرکی تأکید کرد: هر رای اثر دارد و دشمن را مایوس و توطئه آنان را نابود می‌کند، همچنین حضور ما نماد و نگینی بر تأیید به ایران اسلامی است و عدم حضور ما در انتخابات باعث می‌شود تا افراد دیگر بروند و برای سرنوشت و آینده ما تصمیم بگیرند.

وی گفت: اقتصاد پیچ و خم زیادی دارد و خیرین نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند، بطوری که شاهد هستیم هر کاری به آنها سپرده شد، بدون اتلاف وقت به نحو احسن به اجرا در آمد.

شهرکی در ادامه بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران، نظام خوبی است و همه مردم باید در حفظ آن کوشا باشند، دشمن به دنبال هر توطئه ای است که مردم را نا امید کند، اما مردم با حضور حداکثری پای صندوق های رای دشمن را ناکام و مشتی بر دهان آنها خواهند زد.

وی تصریح کرد: پای صندوق نرفتن هنر نیست، قبول دارم شرایط اقتصادی سخت است، اما مردم نباید نا امید شوند و مشکلات را با ندادن رای جبران نکنند.

خیر گنبدی خاطر نشان کرد: عزت هر فرد و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران به حضور حداکثری و پرشور مردم پای صندوق های رای است و هر یک رای، مصداق تیری است که در چشم دشمن فرو می رود.

وی تاکید کرد: اگر انتخابات درست انجام شود قطعا نماینده می تواند تصمیمات درستی برای مردم بگیرد که نتیجه آن کار خیر است.

وی همچنین افزود: شرکت در انتخابات مصداق واضح و روشن از کار خیر است، یک نماینده وقتی تصمیم درست می گیرد تبعا تاثیر در کل جامعه دارد.

رئیس هییت مدیره ی مجمع خیرین گلستان اظهار کرد: خبرنگاران نیروئی تاثیرگذار در جامعه هستند و امروز در کنار سایر اقشار برای سربلندی نظام و برگزاری انتخابات پرشور تلاش می کنند.

شهرکی گفت: نذر تخصص و بانک زمان در نقاط محروم استان اجرا می شود. مجمع خیرین گلستان تا به امروز قدم های مثبت خوبی برداشته است.

رئیس هییت مدیره ی مجمع خیرین گلستان افزود: ملت ما خام رسانه های بیگانه نمی شوند و در جنگ رسانه ای خبرنگاران جهادی مثل رزمندکان هشت سال دفاع مقدس برای سربلندی این آب و خاک تلاش خستگی ناپذیری خواهند داشت.

وی یادآور شد گلایه گذاری ها و کم و کاستی ها بماند برای بعد، ما همگی سرباز ولایت فقیه هستیم و مهمترین هدف مان در آینده ی نزدیک برگزاری انتخاباتی با شکوه و عزتمندانه است و برای تحقق این مساله با جان و دل تلاش می کنیم.

شهرکی خاطر نشان کرد: طرح نذر تخصص و بانک زمان در نقاط مختلف استان به ویژه نواحی محروم اجرا می شود.

وی اظهار کرد: خیرین گوش به فرمان ولی فقیه پای آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی  ایستاده اند.

شهرکی اظهار کرد: رسانه ها در جهت تحقق پیام مهم مقام معظم رهبری و با هدف ساختن و داشتن ایرانی آباد و سربلند ایمان و امید را در بین مردم ترویج بدهند.

رئیس هییت مدیره ی مجمع خیرین گلستان بیان کرد: امروز همه سرباز گوش یه فرمان مقام معظم رهبری و حافظ دستاوردهای نظام هستیم و تقش اساسی رسانه ها قابل احترام و اعتناست، برای سربلندی نظام و برگزاری انتخابات با شکوه تلاش کنید تا امیدمان تقویت و امید دشمن نا امید بشود.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین گلستان در پایان گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری همه نامزد های تایید شده در انتخابات خوب و کارآمد هستند، ولی ما باید به دنبال کارآمد ترین آنها باشیم و این یعنی انتخاب درست، و از همه مردم عزیز درخواست دارم، در روز ۱۱ اسفند حضور خود را پای صندوق های رای بهم برسانند تا شاهد انتخابات مثال زدنی باشیم.