سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست صمیمی با دانشجویان دانشگاه منابع طبیعی ضمن پاسخ به پرسش‌های دانشجویان اظهار داشت:

همان‌گونه که حاج قاسم گفتند، ایران حرم است هر یک از مردم بصیر و شریف که در انتخابات شرکت می‌کنند مدافعان حرم هستند و قطعاً شرکت در انتخابات پیمودن راه شهدا است.
تحول و پیش‌رفت ایران اسلامی گره خورده با انتخابات است هر قدر انتخابات با مشارکت بیشتری همراه باشد پیش‌رفت با سرعت بیشتری همراه خواهد بود.
هیئت اجرایی که اجرای فرایند انتخابات را بر عهده دارد نماد مردمی بودن انتخابات در ایران اسلامی است زیرا این هیئت توسط معتمدین مردمی که متشکل از همه گرایشات سیاسی و قومیتی است انتخاب می‌شوند.
با تایید صلاحیت‌های انجام شده، فضای رقابتی در انتخابات فراهم شده است، همه کسانی که تایید شده‌اند صالح هستند و مردم هستند که باید دست به انتخاب اصلح بزنند.
نسبت به سلامت انتخابات حساس بوده و با هر تخلفی از سوی عوامل برگزاری برخورد خواهیم کرد و تا کنون نیز این‌گونه بوده است، اما مردم از تخلف مطلع می‌شوند ولی از برخوردها بی‌اطلاع هستند.
در خصوص شفافیت مالی تبلیغات نامزدها، طبق قانون جدید سقف هزینه برای تبلیغات مشخص شده و سامانه‌ای نیز برای ثبت این هزینه‌ها پیش‌بینی شده است.
طبق قانون جدید انتخابات، ظرفیت صدا و سیما و هم‌چنین امکانات دولتی با رعایت عدالت در اختیار نامزدها قرار می‌گیرد تا نامزدهایی که تمکن مالی ندارند نیز بتوانند خود را به مردم معرفی نمایند.
باید بدانید درگیر جنگ نرم، تبلیغاتی و رسانه‌ای هستیم و فضای مجازی و رسانه ابزار دشمن برای فیلتر و مهندسی کردن اذهان عمومی به‌خصوص جوانان و نوجوانان است.
کم رنگ کردن و پوشاندن اخبار خوب و امید آفرین، برجسته کردن نقص‌ها و مشکلات، غبار آلود کردن فضای جامعه و گسترش بی‌اعتمادی و نا امیدی محصول جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای است.
از جوانان می‌خواهیم دنیا و کشور را از دریچه‌ی فضای مجازی نبینند و خود بررسی و تحلیل داشته باشند، مطمئنا اگر واقع‌بینانه قضاوت نماییم می‌بینیم با وجود همه محدودیت‌ها و تحریم‌ها به برکت انقلاب اسلامی پیش‌رفت‌های بی‌نظیر و شگرفی در عرصه‌های مختلف علمی داشته‌ایم که باعث افتخار است