سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه اجتماعی و دومین ارائه‌دهنده خدمات سلامت کشور، در سال جاری نیز برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی مراکز تازه تاسیس و نیز مراکز موجود بیمه‌ای و درمانی خود در سراسر کشور، نیروی انسانی مورد نیاز را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

قربان زنگانه درباره زمان ثبت‌نام این آزمون بیان کرد: آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی از سوی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در این آزمون از روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن ماه در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز یک‌شنبه ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

زنگانه درخصوص زمان برگزاری آزمون یادآور شد: آزمون کتبی استخدام پیمانی سازمان تأمین‌اجتماعی روز جمعه ۳۱ فرودین ماه ۱۴٠۳ به‌صورت همزمان با سراسر کشور در مرکز استان برگزار می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان در پایان گفت: اطلاعات تکمیلی در مورد این آزمون و نیز دفترچه راهنما و منابع آزمون در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir در دسترس متقاضیان می‌باشد.