از پاسخگویان برتر سامانه ۲۰۲۱ مخابرات منطقه گلستان تقدیر شد.
در جلسه ای با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی ، از پاسخگویان برتر سامانه ارتباطات مردمی ۲۰۲۱ تقدیر به عمل آمد .
در جلسه شورای مدیران که به ریاست دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان برگزار شد از ۶ پاسخگوی برتر که به در طول مدت ۶ ماه مسئولیت پاسخگویی و بررسی مشکلات مردم را در سامانه ۲۰۲۱ برعهده داشتند قدردانی شد .
مدیر مخابرات منطقه گلستان در این جلسه گفت : سامانه ۲۰۲۱ یک سامانه کشوری است اما شیوه بهره برداری از آن در مخابرات گلستان نوآورانه وابتکاری است زیرا در جمع پاسخگویان این سامانه مدیران ، معاونین و روسا نیز قراردارند .
وی هدف از راه اندازی این سامانه را تسریع در رفع مشکلات ارتباطی مشترکین دانست وگفت : این سامانه جایگزین سامانه های دیگر نیست بلکه موازی با سامانه های ارائه خدمات غیر حضوری همچون ۲۰۲۰ ، ۲۰۱۱۷ و ۲۰۰۰ ، جهت سرعت بخشیدن به رفع مشکل برای مشترکین می باشد .
در پایان این جلسه خانم عبدالرسول از اداره کارگزینی وآقایان علی ربیع نژاد از معاونت شبکه، آقای کاوه رحیمی از مخابرات شهرستان بندرگز ، آقای مهدی سلطانی از مخابرات مراوه تپه، ،آقای عبدالجلیل پدرام از مخابرات گنبد،آقای سید جلیل موسوی از مخابرات گالیکش به عنوان پاسخگویان برترمعرفی و از سوی مدیر مخابرات منطقه گلستان مورد تقدیر قرار گرفتند .