این روزها به برکت انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه ثمره خدمات و کارنامه مسئولان نوسازی مدارس لبخند شادی و امید را به دانش آموزان گلستانی هدیه می‌دهد و حالا خداحافظی ۱۱ دانش‌آموز روستای محروم چرلی شهرستان مرزی مراوه تپه با کلاس‌های کانکسی از خبرهای خوبی است که در فجر انقلاب شنیده شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس گلستان، محمد جواد شاهکومحلی گفت: خدمات انقلاب اسلامی در ایام‌الله دهه فجر سنگرهای علم و دانش را در ۲۴ مدرسه استان نونوار کرد تا دانش‌آموز گلستانی خاطرات این روزها را خوب به ذهن‌شان بسپارند و لذت استفاده از مدارس جدید با امکانات خوب آموزشی را لمس کنند.
معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس گلستان با بیان اینکه استفاده از خدمات آموزشی مناسب حق دانش‌آموزان است، گفت: به برکت دهه فجر مدرسه یک کلاسه برکت شهید رضا پناهی روستای چرلی بصورت مشارکتی احداث و تحویل دانش‌آموزان شد.
شاهکومحلی با اشاره به اینکه این فضای آموزشی یک کلاسه در راستای برچیدن مدارس کانکسی و خشت و گلی(طرح شهید رضا پناهی)با زیربنای ۷۷ مترمربع ساخته شده است، افزود: این مدرسه با اعتبار بیش از ۱۵ میلیارد ریال و با مشارکت بنیاد برکت و بنیاد نیکوکاری اکبر ابراهیمی احداث و به دانش آموزان روستای محروم و مرزی چرلی اهدا گردید.
وی در پایان اضافه کرد: با هدف تکریم خیرین و توسعه فرهنگ مشارکت در امر مدرسه سازی از خیرین و عوامل اجرایی پروژه با اهدا لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.