معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات گلستان در جمع اصحاب رسانه از تعداد ۱۵۱۵ شعبه اخذ رای در سراسر استان خبر داد.

سید علی مهاجر ادامه داد:  در ابتدا شاهد پیش ثبت نام ۹۵۹ نفر بودیم که در مرحله ثبت نام ۵۸۱ داوطلب اقدام کردند. مهاجر تاکید کرد: در ۳ مرحله بررسی صلاحیت‌ها انجام شد که هیات اجرایی ۴۵۴ داوطلب را نایید، هیات نظارت از ۵۱۷ پرونده، ۳۱۳ نفر را تایید و نهایتا شورای نگهبان ۵۵۹ پرونده را بررسی و ۳۰۶ نفر را به عنوان نامزد معرفی کرد.

وی گفت: کمیته های سیاسی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی، آموزش، حراست، حقوقی، مالی و پشتیبانی، مشارکت و روستایی بصورت فعالانه ذیل ستاد فعالیت کردند. معاون سیاسی استاندار افزود: تعداد ۱۵۱۵ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در شهرها و روستاهای استان آرا مردم را دریافت می کنند که نسبت به دوره قبل رشد ۹ درصدی داشته است.

به گفته سید علی مهاجر در دوره قبل انتخابات مجلس ۲۳۵ نامزد مشارکت داشتند که این دوره به ۳۰۶ نامزد ارتقا یافت .

رئیس ستاد انتخابات گفت: در این دوره انتخابات مجلس ما به ازای هر کرسی در استان ۴۴ نامزد داریم و امیدواریم شاهد مشارکت پرشور مردم در این حماسه ملی باشیم.

مهاجر در پایان ضمن تقدیر از تلاش تمام خبرنگاران و اصحاب رسانه  استان گفت:  ۳ نامزد برای انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان در استان تایید شده اند که ۱۵ روز فرصت تبلیغات رسمی و علنی را دارند.