شهردار گرگان در پیامی فرارسیدن بیست و دوم بهمن ماه، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را گرامی داشت و از مردم ولایتمدار این شهر برای حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام سید محمدرضا سیدالنگی به شرح زیر است:

« بسمه تعالی»
چهل و پنج سال از طلوع فجر انقلاب اسلامی می‌گذرد و نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه الطاف الهی، هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت بابصیرت ایران اسلامی امروز به قله‌های تعالی و پیشرفت نزدیک و نزدیک‌تر شده است.

انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت حدود نیم قرن، تبدیل به شجره طیبه‌ای شده و امروز چشم امید همه آزادی‌خواهان و ملت‌های مظلوم و ستمدیده دنیا به انقلاب اسلامی ملت ایران است.

پیروزی انقلاب اسلامی نویدبخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن نیز روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران و نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و تبریک فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن، از همه مردم ولایتمدار شهر گرگان برای حضور در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت می‌نمایم. ان شاالله حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، نقشه‌های شوم دشمنان این انقلاب و ملت را نقش برآب خواهد کرد و ملت ایران روز به روز به قله‌ نزدیک‌تر خواهند شد.