در مراسمی با حضور دکتر نادری فرماندار شهرستان گرگان در روستای سعد آباد  ۳۶ پروژه مخابراتی شهرستان گرگان با اعتباری بالغ بر ۷۷ میلیارد تومان  افتتاح شد.دکتر غلامعلی شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان با تبریک دهه مبارک فجر و روز مبعث پیامبر اکرم (ص) ، در ابتدای این مراسم به تشریح اقدامات انجام شده توسط مخابرات پرداخت و گفت : در دهه فجر امسال ۱۶۶ پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۱۰ میلیارد تومان در استان افتتاح شده که ازین تعداد ۳۶ پروژه در مرکز استان و روستاهای توابع آن راه اندازی و در اختیار مردم قرار گرفته است.
وی توسعه فیبر نوری و ارائه سرویس اینترنت پرسرعت خانگی بر بستر فیبر وتاسیس سایت همراه اول مجهز به فناوری ۴G را از جمله این پروژه ها دانست که در روستای سعد آباد به میمنت مبعث پیامبر اکرم (ص) و دهه مبارک فجر راه اندازی و مردم این روستا می توانند از مزایای آن بهره مند شوند.
مدیر مخابرات منطقه گلستان افزود:  ۹۹ درصد روستاهای استان از اینترنت پرسرعت بهره مند هستند و بزودی جشن اینترنت دار شدن تمام روستاها را برگزار خواهیم کرد.
دکترغلامعلی شهمرادی لازمه توسعه کسب و کارهای روستایی ، صنایع دستی و گردشگری روستایی را ایجاد زیر ساختهای مخابراتی دانست و گفت : در این زمینه اقدامات بسیاری انجام شده و استمرار خواهد داشت.