مراسم افتتاح گذر انقلاب با حضور فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار، شهردار گرگان، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری گرگان، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، تعدادی از مدیران شهرستانی و جمعی از شهروندان برگزار شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رویداد نمایشگاهی با عنوان ” گذر انقلاب” را در پارک شهر گرگان برپا کرده است.

➖دین‌داری و ولایت‌مداری مردم گرگان ریشه و سابقه طولانی دارد و این افتخاری برای ماست که گرگان، قدمگاه امام حسن عسگری علیه‌السلام است.

➖مردم ما در همه عرصه‌ها افتخار آفریدند و در جریان مبارزات انقلابی، ۷۷ روز زودتر یعنی در پنجم آذرماه سال ۱۳۵۷ حماسه بزرگی را رقم زدند که در تاریخ به یادگار مانده است.

➖ان‌شاالله با همین شور و شوق در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور خواهیم یافت تا حماسه‌ای دیگر را در این شهر خلق کنیم.

➖در ۱۱ اسفندماه نیز حماسه انتخاب را پیش رو داریم و امیدواریم مانند همیشه مردم گرگان با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بکوبند.

این رویداد نمایشگاهی در قالب غرفه‌های مختلف فرهنگی، هنری، سرگرمی و … به مدت سه روز در پارک شهر گرگان جنب کاخ موزه این شهر میزبان علاقه‌مندان است.