سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه شورای اداری و آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا شهرستان گالیکش اظهار داشت:

🔻کار کردن درست، ادبیاتی دارد که در نظام اسلامی برگرفته از باورهای اعتقادی، دینی و مذهبی است. حاصل این نگاه و باور، مسئولیت‌پذیری، دل‌سوزی، پشت‌کار و کار جهادی است.

🔻شورای اداری فرصتی است که به‌عنوان یک خانواده می‌توانید از ظرفیت‌ها و توان یک‌دیگر برای گره‌گشایی از مشکلات شهرستان استفاده نمایید.

🔻افتتاح ۱۱۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در گالیکش حاصل تلاش‌های دل‌سوزانه مجموعه مدیران و شورای اداری شهرستان است و هدف از این جلسه تشکر و قدردانی از این تلاش‌ها است.

🔻درگیر جنگ ترکیبی و همه جانبه هستیم، در این شرایط فرصتی برای پرداختن به حواشی نداریم، باید با کار جهادی و شبانه‌روزی عقب ماندگی‌هایی که حاصل نگاه به دست بیگانگان و عدم باور به توان داخلی بوده است را جبران نماییم.

🔻با توجه به انتخابات پیش رو و حجم تبلیغات سوء، منفی و مخرب رسانه‌های دشمن، ضرورت جهاد تبیین بیش از هر زمان دیگری است.

🔻تبیین و روشن‌گری را همواره در برنامه‌های خود مدنظر قرار دهید و روایت درست و واقعی از خود و مجموعه دولت و نظام داشته باشید تا امید و اعتماد در جامعه افزایش یابد.

🔸در این مراسم ۱۱۲ پروژه عمرانی، اقتصادی و اشتغال‌زا شهرستان گالیکش با اعتبار بالغ بر ۳۶۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۶۶ نفر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.