در راستای سیاست‌های کلان شیلات ایران و استان در خصوص تامین امنیت غذایی سالم، نشستی با هدف بهبود روش‌های بازاریابی و ارتقای کیفیت عرضه محصولات آبزی و پروتئین سفید در شهرستان بندرترکمن برگزار شد.
این نشست با حضور رئیس گروه ترویج آبزی‌پروری و مهندسی آبزیان ، رئیس گروه پایش صنایع و توسعه بازار، رئیس شیلات شهرستان بندرترکمن، جمعی از بازاریان، صاحبان غرفه‌های عرضه و فروش محصولات، هیئت امناء و هیئت مدیره بازار برگزار شد.
رئیس گروه پایش و توسعه بازار شیلات گلستان گفت: در این نشست، مسائل مربوط به عوامل موثر و نحوه عرضه، ارتقای کیفیت محصولات، رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان، مشکلات و موانع رسیدن به این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در ادامه این نشست، مقرر شد طی روزهای آینده جلسه‌ای در سطح وسیع‌تر و به‌صورت تخصصی با حضور مسئولین و بازاریان این عرصه برگزار شود.
مهندس قاسمی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری نشست های تخصصی و آموزش صاحبان غرفه و فروش محصولات آبزیان و با همکاری و همدلی همه متولیان این امر، شاهد ارتقای کیفیت عرضه و رضایت‌مندی مصرف‌کنندگان در بازار ماهی شهرستان بندرترکمن باشیم.
وی در پایان گفت: حضور فعال و مشارکت سازنده صاحبان غرفه‌ها و بازاریان در این نشست، نشان‌دهنده اهتمام و دغدغه آن‌ها در خصوص ارتقای کیفیت بازار ماهی بندرترکمن بود.