معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در آیین استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره) در فرودگاه گرگان اظهار کرد: مدیریت امروز جامعه به‌مراتب از ابتدای انقلاب سخت‌تر است

سردار جسین معروفی ادامه داد:  مدیریت امروز جامعه به ده‌ها دلیل مثل پیچیدگی منطقه‌ای، جنگ نرم و غیره به‌مراتب از ابتدای انقلاب سخت‌تر است

سردار معروفی مردم ایران را مردم هوشمند و با بصیرت دانست و افزود: در فتنه ۸۸ مردم انقلاب حماسه ۹ دی را رقم زدند و نشان دادند که پای انقلاب هستند. این مردم در صحنه‌های مختلف نشان دادند هر کجایی که منافع کشور در خطر باشد در صحنه حاضر می‌شوند و حماسه‌ای بزرگ خلق می‌کنند.

وی در ادامه خود را یک گلستانی معرفی کرد و گفت: استان گلستان به دلیل اقوام مختلف اما همیشه با صلح و سارش در کتار هم هستند  سردار معروفی ادامه داد: دشمن در هر زمان به دنبال تخریب و ضربه وارد کردن به چهره‌های مختلف اقوام کشور است اما اقوام با حضور خود در صحنه‌های مختلف شکست سختی به دشمن وارد کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امام (ره) بافضل الهی از سال ۴۱ و ۴۲ این نظام الهی را پای گذاری کردند و در تبعید ۱۵ سال مجاهدت داشتند تا نخبگان و اقشار عمومی را پای‌کار آوردند و این مسئله مجاهدت شبانه‌روزی می‌خواست.

وی افزود: همه با همه تحت امر امام (ره) از شیعه و سنی و همه گروه‌های سیاسی به امر الهی گردن نهادند و نظام ستم‌شاهی را از ریشه برکندند و حکومت اسلامی را جایگزین کردند.

سردار معروفی ادامه داد:بقاع این انقلاب توسط مردم بوده، در برخی جاها به مردم خدمت می‌کنیم؛ ولی برای از مردم برای مردم خدمت نمی‌کنیم و این اشکال کار ما است و باید بدانیم که مردم پای این انقلاب ایستادند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین  در پایان گفت:  ۹ دی را مردم خلق کردند و با ۹ دی عزت و انقلاب خود را حفظ کردند، در سال ۹۶ مردم راه خود را از آشوبگران جدا کرد و در سال ۹۸ نیز به بهانه بنزین در کشور اتفاقاتی رخ داد؛ ولی شاهد بودیم که میلیون‌ها نفر در مراسم تشییع شهید سلیمانی حضور یافتند.