فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در گروه خبری فجر گلستان شعار امسال بسیج در دهه فجر  را «ایران قوی و حضور حداکثری» عنوان کرد و افزود: شعار امسال بسیج در دهه فجر ایران قوی و حضور حداکثری است و ما خود را برای رویداد بزرگ انتخابات آماده می کنیم.
سردار علی ملک‌شاهکوهی گفت: در دهه فجر امسال مجموعه بسیج و سپاه ۴۹۱۰ برنامه را در ۷ سرفصل اجرایی وی کنند که ۵۳ برنامه شاخص در فاصله ۱۲ تا ۲۲ بهمن انجام می شود.

سردار ملک‌شاهکوهی  به برنامه های شاخص دهه فحر اشاره کرد و گفت:  گذرگاه انقلاب و ایستگاه فرهنگی در ۱۰۳ حوزه مقاومت و ۲۱۰۰ پایگاه بسیج، مسابقات فرهنگی هنری و گذرگاه هنر، رادیو انقلاب، سلام به آینده با ایستگاه های خودرویی توسط نواحی مقاومت، برگزاری جشن های میدانی در مراکز پرتردد، کاروان جشن ۴۵، قرارگاه جهاد تبیین از ۲ بهمن تا ۹ اسفند با هدف روشنگری برگزار می گردد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  ادامه داد: از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن برنامه‌های شاخص ما در سطح پایگاه‌ها و رده‌های مقاومت اجرایی می‌شود که می‌توانیم به  برگزاری جشنواره ورزشی کارکنان، مهمانی لاله‌ها ؛ غبار روبی گلزار مطهر شهدا با حضور خادمین شهدا، یادواره شهدای انقلاب و اقشار تخصصی بسیج، رژه موتوری و استقبال نمادین از ورود حضرت امام (ره)، همایش اقتدار به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یادواره شهدای عشایری شهرستان مراوه‌تپه و جشن ترنم پیروزی با حضور آرمانی یادواره شهدای محله جنگلده می‌توانیم اشاره کنیم.

وی در ادامه گفت: در دولت سیزدهم ۶۲۵ پروژه بسیج سازندگی با اعتبار ۱۶۷ میلیارد تومان با همکاری سپاه، گروه های جهادی و خیرین اجرایی شده است.

ملک‌شاهکوهی افزود: در سال جاری ۸۵۰ هزار بسته مومنانه، ۶۴۳ تجهیزیه و ۳۱ هزار بسته لوازم التحریر در استان توزیع شده است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در پایان گفت: باید با مقایسه ایران دیروز و ایران امروز ، نسل جدید را از دستاوردهای نظام و انقلاب آگاه کنیم