مدیرکل کمیته امداد استان گلستان در حاشیه سفر استاندار گلستان به شهر کُرند از توابع شهرستان گنبد گفت: ۹۸۱ مورد لوله کشی گاز برای منازل مددجویان این نهاد ازابتدای دولت سیزدهم انجام شده است .

عیسی بابایی مدیرکل کمیته امداد درحاشیه سفر استاندار گلستان به شهر کُرند  ودر جمع مردم شریف این شهرگفت: یکی از سیاست های توانمندسازی این نهاد ، تامین مسکن و سرپناه امن برای مددجویان وجامعه هدف می باشد که با همراهی دولت سیزدهم در کنار اشتغال به آن توجه ویژه ایی شده است.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات حوزه مسکن کمیته امداد، گاز کشی منازل مسکونی مددجویان است، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۹۸۱ مورد لوله کشی گاز به ارزش بیش از ۷ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان و با همکاری شرکت گاز بصورت رایگان برای منازل مددجویی تحت حمایت این نهاد انجام شده است.

بابایی با اشاره به همکاری مشترک کمیته امداد و شرکت گاز، اظهارکرد: به منظور توسعه همکاری های مشترک و بهره مندی از ظرفیت های موجود و افزایش تعاملات در حوزه مسئولیت های اجتماعی، این همکاری مشترک صورت می گیرد

وی با اشاره به احداث ۳۴ واحد مسکن با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای نیازمندان شهر کُرند ، ادامه داد: به غیر ازاحداث مسکن،  ۲۳۵ مورد درقالب تعمیرات ، احداث فضای جانبی و لوله کشی گاز به ارزش ۳/۵ میلیارد تومان برای جامعه هدف این نهاد درشهر کُرند اجراء شده که ۹۲ مورد آن مربوط به لوله کشی گاز منازل مددجویی بوده است .

مدیرکل کمیته امداد استان گلستان گفت: با دستور استاندار محترم مقرر شد ۱۸ مورد از منازل نیازمندان شهرکُرند، پس از بررسی شرایط با همکاری کمیته امداد و شرکت گاز ، نسبت به اختصاص امتیاز و لوله کشی گاز اقدام لازم صورت پذیرد.

 بابایی با بیان اینکه سرانه لوله کشی هر یک از این منازل حدود ۷ میلیون تومان بلاعوض بوده، تصریح کرد: در سالجاری سرانه هر واحد لوله کشی گاز به ۱۰میلیون  تومان افزایش یافته است.