تجمع بزرگ حقوق دانان انقلابی علیه جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل در شبستان امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد و حقوقدانان و قضات استان گلستان با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار خود را علیه استکبار جهانی و اسرائیل اعلام کردند.
در پایان این مراسم نیز بیانیه‌ای قرائت شد که در آن حقوقدانان خواستار اقدام و توجه جامعه جهانی نسبت به کشتار مردم بیگناه غزه شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان در این تجمع گفت: اتفاقاتی که اکنون توسط رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم غزه می‌افتد و همچنان استمرار دارد مصداق بارز نقض مفاد کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل‌کشی سازمان ملل متحد است.
حیدر آسیابی با بیان اینکه شهید سلیمانی نقش موثری در جبهه مقاومت داشت افزود : یک زمانی مقاومت مردم فلسطین انتفاضه بود و با مجاهدت شبانه‌روزی حاج قاسم اکنون شاهد تشکیل جبهه مقاومت در نوار غزه هستیم .
وی با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه ملت مظلوم غزه تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم غزه باید متوقف شود.
آسیابی ادامه داد : بیش از ۱۰۰ روز است شاهد جنایت نسل‌کشی در غزه هستیم و در این مدت بیش از ۲۴ هزار نفر شهید شدند که حدود ۱۷ هزار نفر از قربانیان زنان و کودکان را تشکیل می دهند.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: وقتی ۱۰ هزار کودک در غزه کشته می شود نمی توان گفت هدف اسرائیل نابودی حماس است بلکه این رژیم غاصب برای نسل کشی می جنگد.
آسیابی گفت : جنایاتی که در غزه اتفاق افتاد با جنایاتی که در یوگسلاوی اتفاق افتاد هم ،قابل قیاس نیست.
وی سکوت کشورهای مدعی بشر را مایه شرمساری دانست و تصریح کرد: اسرائیل می‌خواهد غزه را از سکنه خالی کند.
آسیابی افزود ما امروز جمع شدیم تا تمام قد از ملت مظلوم غزه دفاع کنیم و انتظار داریم دیوان بین المللی دادگستری یک اقدام عاجل برای توقف این جنایت اتخاذ و اقدام جنایتکارانه اسرائیل را به عنوان جنایت نسل‌کشی محکوم نماید.