مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در نشست با جمعی از خیرین استان گفت: عدالت در توزیع و دسترسی به خدمات موجب امنیت در جامعه می شود. طی نشستی در مدیریت درمان گلستان با جمعی ازخیرین شهرستان گرگان درخصوص تخصیص زمین جهت ساخت پلی کلینیک تامین اجتماعی تبادل نظر شد.
در این نشست که حسین پور معاون خدمات درمانی، عبدلی معاون پشتیبانی، محبتی رئیس پلی کلینیک گرگان، مهاجر رئیس اداره درمانگاهی، مدحی رئیس اداره حقوقی و رضوانی رئیس اداره روابط عمومی حضور داشتند، «رمضان زینلی» به معرفی سازمان بعنوان یک سازمان کارگری پرداخت و تاکیدکرد که سازمان در ارائه خدمات خود به بیمه شدگان که بیش از ۵۰ درصد جمعیت را تشکیل می دهند رویکرد اقتصادی ندارد و خدمات بزرگی را رایگان ارائه می کنند.
وی افزود: ما در استان ۶ درمانگاه  درحال ساخت داریم، ۲ درمانگاه جدید راه اندازی شده و ۱۰۰ تخت نیزدر دو بیمارستان افزوده ایم.
وی با اشاره به خدمات رایگان سازمان به اقشارمولد جامعه، سازمان را شایسته حمایت خیرین دانست و گفت: در سال جاری ۳هزار میلیارد تومان بودجه مدیریت درمان استان است و در سال ۳.۵ میلیون نفر در استان خدمت رایگان دریافت می نمایند