مدیرکل کمیته امداد استان گلستان از بهره برداری از ۵۰ پنل خورشیدی برای مددجویان تاتار علیا رامیان خبرداد. عیسی بابایی در بازدید استاندار گلستان از شهر تاتارعلیا اظهار کرد: ۵۰ پنل خورشیدی با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری برسانیم.

وی راه اندازی پنل‌های خورشیدی را یکی از راه‌های اشتغالزایی و خودکفایی مددجویان کمیته امداد دانست و افزود: این طرح در راستای توانمندسازی دائمی محرومان راه اندازی می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد می‌توانند از طرح نیروگاه‌های ۵ کیلو واتی در قالب پنل‌های خورشیدی بهره مند شوند، ادامه داد: افرادی که جز ۵ دهک اول جامعه هستند می‌تواند از این طرح استفاده کنند.

مدیرکل کمیته امداد گلستان گفت: برای اجرای این طرح مبلغ ۱۴۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات قرض الحسنه بانکی توسط کمیته امداد به افراد پرداخت می‌شود که به طور میانگین برای هر خانوار مبلغ چهار و نیم میلیون تومان در ماه درآمدزایی به همراه دارد.

بابایی در ادامه با اشاره به افتتاح ۴۳ واحد مسکونی در این شهر، اظهار کرد: برای این پروژه مبلغ ۱۹ میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت شد.