امیر رحمانی گفت: شرایط حضور اعضای بسیج رسانه البرز و خبرنگاران در راهپیمایی اربعین حسینی به‌منظور اطلاع رسانی و تقویت آموزه‌ها و گفتمان این مکتب فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری روزگار: صبح امروز رئیس ستاد اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز و قرارگاه حاج قاسم سلیمانی با موسوی‌زاده، رئیس بسیج رسانه البرز دیدار کرد.

مسئول قرارگاه حاج قاسم سلیمانی می‌گوید: اشاعه گفتمان و مکتب حاج قاسم سلیمانی در البرز نیازمند اطلاع‌رسانی خبرنگاران در تراز انقلاب است.

موسوی‌زاده گفت: جامعه هدف بسیج رسانه خبرنگاران هستند و ما وظیفه داریم نقاط ضعف و قوت مسیر گفتمان انقلاب در جریانات رسانه‌ای را بررسی کنیم.

او می گوید: ما باید از مرز تفکرات صیانت کنیم و اربعین حسینی از جمله مکاتبی است که باید از فرهنگ، شور و شعور آن بیشتر بهره‌مند شویم.

به گفته رئیس بسیج رسانه البرز، مکتب حاج قاسم سلیمانی نیز از جمله مکاتبی است که سازمان بسیج رسانه البرز در مسیر اجرای اهداف آن کمک‌کار خواهد بود.

پیشتر همکاری بسیج رسانه البرز و ستاد بازسازی عتبات عالیات البرز به‌منظور اطلاع‌رسانی به‌روز اخبار اربعین حسینی و تولیدات فرهنگی اتفاق افتاده‌است.

پیشنهاد تشکیل کارگروه مشترک برای اطلاع‌رسانی ابعاد شخصیتی شهید سردار سلیمانی نیز مطرح شد.