زهرا شیخی ،نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت میره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید، در شهر بهارستان گفت: ساخت مترو و بیمارستان شهر بهارستان از جمله مصوبات شورای مسکن است که لازم‌الاجر هستند. حدود ۵۰ درصد هزینه ساخت بیمارستان بهارستان نیز توسط وزارت راه و شهرسازی تأمین می‌شود و تجهیز آن بر عهده وزارت بهداشت خواهد بود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین به بیمارستان بهارستان اشاره و خاطرنشان کرد: احداث بیمارستان در شهر جدید بهارستان حدود ۲۰ سال معطل صدور مجوز مانده بود زیرا برخی مخالفت ها با احداث صورت می‌گرفت و عنوان می‌شد که این شهر فاصله زیادی با بیمارستان الزهرا (در جنوب اصفهان) ندارد و ساخت آن طبق استاندارد نیست.

شیخی ادامه داد: اما با رایزنی‌های صورت گرفته و استناد به دلایلی مانند ترافیک آن منطقه و بروز برخی مشکلات برای اهالی بهارستان در مسیر انتقال به مراکز درمانی شهر اصفهان، امور مربوط به این بیمارستان نیز از ابتدای شروع مجلس یازدهم در دولت قبل آغاز و برخی مجوزها اخذ شد و در این دولت نیز تعداد دیگری از مجوزهای آن صادر شد. وی تصریح کرد: در زمان حاضر لازم است پیگیری های تکمیلی برای این بیمارستان توسط شرکت عمران بهارستان و همچنین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای صدور مجوزهای دیگر انجام شود.