2024/05/03 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ | 03:59
اخبار ویژه
تبلیغات

دکتر نیک بین:

نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند/ برای تغییر وضعیت‌ تلاش می‌کنیم

نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند/ برای تغییر وضعیت‌ تلاش می‌کنیم

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید میدانی از اردوی جهادی دامپزشکی در شهرستان کاشمر گفت: نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند؛ برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش می‌کنیم. روزگار پرس به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مجلس شورای اسلامی […]

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید میدانی از اردوی جهادی دامپزشکی در شهرستان کاشمر گفت: نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند؛ برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش می‌کنیم.

روزگار پرس به گزارش پایگاه خبری ترشیز خوان؛ حجت الاسلام جواد نیک بین، نماینده مجلس شورای اسلامی بعد از بازدید میدانی از اردوی جهادی دامپزشکی در شهرستان کاشمر گفت: نیروهای دامپزشکی بسیار گمنام و مظلوم واقع شده‌اند؛ برای جذب و تغییر وضعیت آنها تلاش خواهیم کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در دشت فرح آباد کاشمر در جمع نیروهای جهادی دامپزشکی حضور یافت و ضمن تقدر از تلاش آنها بیان داشت: در مقطع حساس کنونی در کشور ما دو حوزه بسیار مهم هست که باید به خودکفایی برسیم.

وی افزود: یکی حوزه تجهیزات و تسلیحات نظامی در تأمین امنیت است و دوم تأمین غذا و دارو و حوزه امنیت و سلامت غذایی کشور.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتقاد راسخ دارم کسانی که در حوزه دامپزشکی فعالیت می کنند بسیار گمنام و بسیار مظلوم واقع شده‌اند و تلاش آنها در دل بیابان و کویر دیده نمی شود.
وی با اشاره به حضور نیروهای تلاشگر جهادی در این اردو تأکید کرد: این جوانان قبل از خدمت برای سلامتی جامعه برای خودسازی در این اردوها شرکت می کنند و چون خودشان ساخته می‌شوند میتوانند برای بقیه مثمر ثمر باشند از این رو بخاطر دستگیری و خدمت به دامداران و عشایر خودشان به آرامش می رسند و آنجاست که اردوی جهادی معنا پیدا می‌کند.

وی در پایان ضمن تقدیر از حضور نیروهای جهادی دامپزشکی و قول پیگیری برای جذب و تغییر وضعیت نیروهای قراردادی یادآور شد: از جایی که تلاش این عزیزان برای سلامتی بهائم و حیوانات زبان بسته است بنده قائل به این هستم که خیلی توفیقات معنوی ویژه‌ای در این عرصه از طرف پروردگار برای نیروهای گمنام جهادی وجود دارد.