قائم مقام و عضو موظف هیئت مدیره گفت: علی‌رغم تلاش مدیران قبلی کارخانه برای سواستفاده‌های کارگری و استخدام فله‌ای، هم اکنون به دنبال به کارگیری نیروهایی براساس معیار و حرفه و تخصص هستیم.

روزگار پرس | به گزارش روابط عمومی شرکت تجارت دوخت برتر سبلان، محمدباقر حاجی‌محمدی قائم مقام و عضو موظف هیئت مدیره در دیدار معاونین دانشگاه علمی کاربردی استان اردبیل اظهار داشت: علی رغم گذشت زمان طولانی از احداث کارخانه، اما همچنان باید شرکت تجارت دوخت برتر سبلان را به عنوان یک کارخانه نوپا تلقی کرد، چرا که در هفده سال گذشته بنا به دلایل و سواستفاده‌های متعددی، رشد مورد انتظار را نداشته و با مشکلات اساسی مواجه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول دو سال گذشته به دنبال سرپا نگه داشتن، جلوگیری از تعطیلی کارخانه، رفع موانع تولید، خرابی‌های کارخانه و جذب نیروهای متخصص و کاربلد هستیم افزود: در گذشته نیروها با آزمون و خطاهای بسیار در این کارخانه رشد یافته‌اند.

حاجی‌محمدی اذعان داشت: علی‌رغم تلاش مدیران قبلی کارخانه برای نابودی آن و استخدام فله‌ای، هم اکنون به دنبال به کارگیری نیروهایی براساس معیار و حرفه هستیم که با غربالگری براساس تخصص به خصوص در قسمت خیاطی و با گذراندن امتحانات و تست‌های خاص شروع به استخدام تخصصی نموده‌ایم.

این مسئول افزود: بزرگترین سرمایه کارخانه داشتن نیروهای انسانی کاربلد و متخصص است که نیاز است از ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی برای به دست آوردن نتایج مطلوب و مورد انتظار بهره‌گیری کنیم.

در این جلسه مهندس قلج‌زاده مدیرکارخانه تجارت دوخت برتر سبلان نیز افزود: با توجه به پتانسیل‌های نساجی در استان اردبیل نیازمند ایجاد رشته‌های مرتبط در استان هستیم که در این مسیر می‌توان از ظرفیت اساتید ماهر بهره‌مند شد.

در ادامه آقای تقدیسی معاونت دانشگاه علمی کاربردی استان نیز بیان کرد: وارد بازار کار کردن نیروهای آموزش دیده و توانمندسازی آنان از طریق دانشگاه علمی کاربردی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار این مجموعه می‌باشد که برای اولین بار در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی افزود: آموزش، اولین کار برای کسب موفقیت در عرصه تولید است تا بتوانیم با همکاری همه جانبه در راستای توسعه اقتصاد استان گام‌های اساسی برداریم.

معاون دانشگاه علمی کاربردی اردبیل در ادامه با اشاره به جذب نیروها و استفاده از روش‌های نوین اشاره کرده و گفت: دانشگاه علمی کاربردی همکاری لازم را برای استفاده از ظرفیت استان با هدف ایجاد رشته‌های پویا و نیز انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دوطرفه مابین شرکت تجارت دوخت برتر سبلان و دانشگاه علمی کاربردی اعلام می‌نماید.