2024/07/16 | ۱۴۰۳/۰۴/۲۶ | 03:34
اخبار ویژه
تبلیغات

شورابیل، صاحب بوستان خانواده می‌شود؛

بوستان خانواده واقع درشورابیل، تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

بوستان خانواده واقع درشورابیل، تابستان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار اردبیل از احداث بوستان ۴ هکتاری خانواده در مجموعه گردشگری شورابیل و افتتاح آن در تابستان سال جاری خبر داد. روزگار پرس به گزارش تایماز نیوز، محمود صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: پارک ۴ هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل تابستان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد. وی با اشاره به برنامه‌های […]

شهردار اردبیل از احداث بوستان ۴ هکتاری خانواده در مجموعه گردشگری شورابیل و افتتاح آن در تابستان سال جاری خبر داد.

روزگار پرس به گزارش تایماز نیوز، محمود صفری با اعلام این خبر اظهار کرد: پارک ۴ هکتاری خانواده در ضلع جنوبی مجموعه نمونه گردشگری شورابیل تابستان سالجاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت شهرداری در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهری، ادامه داد: همزمان با پارک خانواده شورابیل، عملیات اجرایی پارک ۳ هکتاری بعثت و پارک ۶ هکتاری میراشرف نیز در حال انجام است که هر ۳ پارک طی سال جاری تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهردار اردبیل با اشاره به فعالیت‌های در حال انجام در بوستان خانواده گفت: عملیات عمرانی پارک در حال انجام است و پارک طی چند ماه آتی کامل خواهد شد؛ تلاش می‌کنیم در مجموعه گردشگری شورابیل امکانات رفاهی مناسبی را برای شهروندان و گردشگران فراهم کنیم.

شهردار گفت: این بوستان در ضلع جنوبی مجتمع توریستی تفریحی شورابیل با هدف افزایش جاذبه‌های گردشگری شورابیل، توسعه فضای سبز تحکیم بنیاد خانواده، تقویت روحیه و ارتقا سلامت عمومی خانواده‌ها احداث خواهد شد.

صفری با بیان این‌که دریاچه شورابیل به عنوان تنها دریاچه درون‌شهری کشور، قابلیت‌های سرمایه‌گذاری و گردشگری بالقوه‌ای دارد که جذب سرمایه‌گذار در اولویت برنامه کاری شهرداری است، اضافه کرد: در راستای معرفی شورابیل، کتاب ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه چاپ شده است که در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی بین سرمایه‌گذاران توزیع می‌شود و از هرگونه سرمایه‌گذاری در مجموعه شورابیل استقبال خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر ۸ پارک بزرگ در شورابیل در اختیار همشهریان قرار دارد و پارکینگ شورابیل نیز جهت کاهش ترافیک خیابان‌های مجاور رایگان خواهد بود.

  • منبع خبر : مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اردبیل