وزیر کشور در آیین کلنگ‌زنی پل بسیج شهر اردبیل گفت: احداث پلی به طول ۸ کیلومتر در این شهر، نشان از توانمندی‌های اردبیل دارد و این اقدام بسیار ارزشمند و ارزنده است.

به گزارش روزگار پرس  به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری اردبیل، احمد وحیدی در آئین آغاز عملیات اجرایی پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان، اظهار کرد: احداث پلی به طول ۸ کیلومتر در شهر اردبیل، بیان‌گر توانمندهای مدیریت شهری اردبیل است، امروز شهردار با اعضای شورای شهر با برنامه‌ریزی و انسجام پلی بزرگ را طراحی و جهت ساخت آن اقدام می‌کنند که این کار ارزشمند است.

وی ضمن قدردانی از استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر اردبیل در خصوص اقدامات مختلف در سطح شهر اردبیل، افزود: این اقدامات ارزنده نشان‌دهنده رشد و بالندگی و گویای توان و قدرت برای انجام کارهای بزرگتر است و قطعا حمایت‌‌های استاندار و انسجام در بین مدیران و مسئولان استانی منجر به پیشرفت و بالندگی استان و اقدامات شاخص خواهد بود که در اردبیل شاهد این اتفاق هستیم.

وزیر کشور با اشاره به اقدامات شهرداری در سطح شهر اردبیل به حجم آسفالت‌ریزی‌ها اشاره کرد و گفت: احداث پل‌های متعدد در سطح شهر، پارک‌های در دست اجرا و سایر پروژه‌ها باید تداوم داشته باشد.

وحیدی در خصوص اتوبوس‌های خریداری شده  که شهردار اردبیل خواستار تحویل آن‌ها به شهرداری شده بود نیز گفت: ان‌شالله به‌زودی شاهد تحویل اتوبوس‌های درون‌شهری به شهرداری جهت الحاق به ناوگان حمل‌ونقل شهری باشیم.

تحولی بزرگ در حوزه ترافیک؛

شهردار اردبیل: آغاز عملیات اجرایی پل ۸ کیلومتری بسیج در شهر اردبیل

شهردار اردبیل گفت: پل بسیج به‌طول ۸ کیلومتر به‌عنوان بزرگترین پل و پروژه مدیریت شهری استان احداث می‌شود که این پل در عرض دو ماه به پیشرفت فیزیکی ۱۸ درصدی رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌ رسانی شهرداری اردبیل، محمود صفری در مراسم آغاز عملیات اجرایی پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان اردبیل با حضور احمد وحیدی وزیر کشور؛ اظهار کرد: پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری استان به‌طول ۸ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان اجرا و در کمتر از ۲ سال تکمیل و تحویل شهروندان می‌شود.

وی با بیان این‌که عملیات عمرانی پل بسیج قبل از کلنگ‌زنی آغاز شده است، افزود: عملیات عمرانی پل بسیج در طول ۲ ماه به پیشرفت ۱۸ درصدی رسیده است که این پل در راستای تکمیل کمربندی شهر اجرا می‌شود.

شهردار اردبیل با اشاره به این‌که عملیات اجرایی هم‌اکنون‌در ۷ جبهه‌ی کاری در حال انجام است، تصریح کرد: موسسه عاشورا قرارگاه خاتم‌الانبیا شبانه‌روزی کارهای عمرانی پیش می‌برد؛ پل بسیج بیش از ۲ هزار تن کارهای فولادی و بیش از ۵۰۰ هزار متر مکعب بتن‌ریزی دارد.

صفری در ادامه با بیان این‌که از وزیر کشور درخصوص تامین اعتبارات پل بسیج هیچ درخواستی نداریم، افزود: تنها خواسته‌‌ام از وزیر کشور تحویل هرچه سریع‌تر اتوبوس‌های جدید خریداری شده، جهت الحاق به ناوگان درون‌شهری اردبیل است.

وی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۸۵ اتوبوس در حمل‌ونقل درون شهری فعالیت دارند که عمر بیشتر این اتوبوس‌ها بالای ۱۵ سال است که باید از رده خارج شوند.