2024/05/05 | ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ | 09:27
اخبار ویژه
تبلیغات

اولین یادواره شهدای منتسب به اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل برگزار شد

اولین یادواره شهدای منتسب به اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل برگزار شد

اولین یادواره شهدای منتسب به اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات برگزار و از یادمان شهدای این اداره کل رونمایی شد. به گزارش روزگار پرس به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز ، داریوش سرخانی مقدم مدیر کل امور مالیاتی اردبیل هدف از […]

اولین یادواره شهدای منتسب به اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در سالن اجتماعات برگزار و از یادمان شهدای این اداره کل رونمایی شد.

به گزارش روزگار پرس به نقل از پایگاه خبری تایماز نیوز ، داریوش سرخانی مقدم مدیر کل امور مالیاتی اردبیل هدف از برگزاری یادواره شهدای اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل را ، زنده نگهداشتن نام و یاد شهیدان دانست و گفت :شهیدان  به خاطر وطن و در راه امنیت، آزادی و استقلال کشور، جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا شجاعت ، شهامت و ایستادگی معنا پیدا کند. آنان با تأسی از امام حسین (ع) پاسداری از خاک و وطن را برای ما معنی کردند.ما وامدار شهدا هستیم و باید ادامه دهنده را آنان باشیم.

مدیر کل امور مالیاتی با اشاره به اینکه تعداد ۱۷۳ ایثارگر در اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل مشغول به کار هستند، افزود: سازمان امور مالیاتی تنها یک سازمان اقتصادی نیست بلکه یک سازمان ارزشی و مکتبی است. وی افزود: نزدیک به ۵۰ درصد از منابع مالی دولت توسط سازمان امور مالیاتی کشور تامین می شود و خانواده ایثارگران نقش ارزنده ای در این امر دارند.

سرخانی مقدم گفت: تکریم شهدا و تعظیم در برابر خانواده‌های صبور آنها موجب‌ ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل تاکید کرد: سرلوحه تمامی ارکان ادارات امور مالیاتی، حمایت از مردم و مردمداری است و تسریع در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع و مؤدیان گرامی از برنامه های اصلی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل است.

مدیر کل امور مالیاتی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ قانون ملیاتهای مستقیم، ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ می باشد.

در پایان این مراسم از  خانواده های شهدای گرانقدر منتسب به اداره کل تجلیل شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان اردبیل