به گزارش روز سه شنبه خبرنگار سینمایی ، فیلم کوتاه خانه بخت ساخته عادل معشوری در جشنواره بین المللی فیلم سمورنا که هر ساله در کشور ترکیه برگزار می شود، خوش درخشید و جایزه بهترین فیلمبرداری را برای عادل معشوری و بهترین بازیگری زن را برای نسیم افشار پور به ارمغان آورد.

‎معشوری کارگردان این فیلم در این باره  گفت: ‎فیلم کوتاه خانه بخت ‎روایت شب عروسی دختری به نام راحیل مهاجر است که وقتی چشم باز می کند خود را محبوس در جعبه چوبی میبیند…

وی افزود: خانه بخت فیلمی مینیمال با تجربه‌های جدید فیلمسازی است که ‎در ساخت این فیلم از هیچگونه منبع نور خارج از کادر استفاده نشده است. نورپردازی فیلم توسط بازیگر و با یک فندک و تلفن همراه انجام می‌شود. تمام این فیلم در یک جعبه چوبی به ابعاد ۶۰ × ۴۰ ×۱۹۰ تصویربرداری شده است. و مراحل فنی این فیلم کوتاه حدود ۶ ماه زمان برده است.

نسیم افشار پور تنها بازیگر این فیلم کوتاه است.

از دیگر عوامل این فیلم کوتاه می‌توان نویسنده: نسیم افشار پور، صداپیشگان: نوشین مینایی فرد، پیمان محسنی، محمدامین ‌رشنوادی، عقیل بهرامی، گلنوش طلوع، صدابردار: مهران بهروزی نیا، فیلمبردار: عادل معشوری، طراح لباس: مهرنوش تقوی نیا، طراح گریم: نوید عسجدی، تدوین: عادل معشوری، صداگذاری: نسیم افشار پور، طراح صحنه: مریم معطری، روابط عمومی: روژین ستاری اشاره کرد.