رئیس صندوق توسعه ملی از آخرین بررسی ها در مورد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: در این صورت به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می کنم.

به گزارش روزگارپررس مهدی غضنفری رئیس صندوق توسعه ملی در گفت و گو با تجارت آنلاین از ورود به صحنه انتخابات دوره چهارهم ریاست جمهوری خبر داد و گفت: با توجه به پیشنهاد برخی از فعالان سیاسی، دوستان و همکاران سابق من در حال بررسی شرایط و رصد وضعیت هستم.

وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به علت این تصمیم و اعلام نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تغییرات اساسی در شیوه ها و روش‌های حکمرانی به منظور رونق اقتصادی، بهبود رفاه عمومی، ارتقای عزت ملی و پیروزی در رقابت‌های اقتصادی منطقه ای و ملی از مهمترین علت های حضورم به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری است.

مهدی غضنفری تاکید کرد: با احترام به همه سلیقه ها و گرایش های سیاسی به عنوان نامزد مستقل در انتخابات شرکت می کنم و معتقدم اگر کسی بخواهد در این حوزه وارد شود بی شک باید با استفاده از روش‌های و شیوه های نوین حکمرانی و بهره گیری از ایده های مقبول و کارشناسی شده و نظرات متخصصان داخلی و خارجی به منظور سامان دهی کارها و حل مشکلات و تراز رساندن ناترازی ها فعالیت کند.

رئیس صندوق توسعه ملی با بیان اینکه برای تصمیم گیری قطعی و ثبت نام در انتخابات طی روزهای پیش رو نیازمند بررسی همه جانبه و رصد شرایط هستم، اظهار داشت: من هم مانند همه مردم ایران در سوگ شهادت رئیس جمهور عزیز و محبوب آیت الله رئیسی هستم؛ اگر بخواهیم راه ایشان را به پایان برسانیم باید همه وارد صحنه شویم و ایرانی قدرتمند و مردمی ثروتمند و در رفاه بسازیم.

مهدی غضنفری با تاکید بر با ایده حکمرانی متعالی و نگاه توسعه ای و تجربه می توانیم شرایط بهتری برای اقتصاد کشور رقم بزنیم تصریح کرد: با شعار “دولت خردمند، مردم ثروتمند و ایران قدرتمند” وارد رقابت های انتخاباتی خواهم شد.

رئیس صندوق توسعه ملی افزود: باید از تکرار مکررات که مشکلات را بیشتر می‌کند اجتناب کرد و با یک نظریه و مدل وارد این مسیر شویم تا آن مدل ما را برای حل مسائل و مشکلات کمک کند. من به عنوان کسی که تئوری حکمرانی متعالی را برای اولین بار مطرح کردم فکر می‌کنم باید اصلاحات را در تئوری‌ها انجام دهیم و بدون این کار و تفاوت قائل شدن بین موضوعات ممکن است در مسیر سعی و خطا و مسیر‌های متعدد بیفتیم؛ ممکن است به جای حل مشکلات، چاله‌ها را بیشتر کنیم.