معاونت احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت:‌ با اجرایی شدن برنامه های معاونت احزاب شاهد ارتباط منسجم تر شورای ائتلاف با آحاد مردم و نقش موثر تر احزاب در حکمرانی خواهیم بود.

به گزارش کمیته رسانه و ارتباطات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، جلسه معاونت احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور دبیران کل و نمایندگان احزاب عضو شورا برگزار شد.

عبدالحسین روح الامینی معاون احزاب و تشکلهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در جلسه با دبیران و نمایندگان احزاب سیاسی که روز یکشنبه سوم دی‌ماه برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کشور، به بررسی آخرین تحولات و مسائل روز پرداخت.

در این نشست پس از سخنان اولیه روح‌الامینی، دبیران و نمایندگان احزاب جریان انقلاب حاضر در نشست، پیشنهادات خود برای کمک بهتر به مجلس و دولت ارائه کرده و درخواست‌هایی که داشتند را مطرح نمودند.

در ادامه جلسه، کارگروه‌های تخصصی زیرمجموعه معاونت احزاب شورای ائتلاف تعیین و هرکدام از احزاب حاضر در نشست ضمن سازماندهی در هر کارگروه، نسبت به تشریح وظایف هر بخش هماهنگی بعمل آمد و در انتها مسئول هر کارگروه نیز به تایید و تصویب اعضای حاضر رسید.

در انتهای نشست، عبدالحسین روح الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و معاونت احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با اشاره به فعالیت این کارگروها مطابق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته گفت: این تصمیم و اقدام منجر به تقویت شورای ائتلاف در جهت ارتباط قوی تر و منسجم تر با آحاد مردم خواهد شد که در آینده نزدیک شاهد این نتایج خواهیم بود.