به گزارش روزگارپرس به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل، این گردهمایی که طی روزهای چهارم و پنجم آذر ماه، و با حضور تنی چند از اساتید حوزه و دانشگاه و نیز کارشناسان حوزه های “بازاریابی”، “مشتری مداری” و “ارتباطات” همراه بود، آقای جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به ایراد سخنرانی پرداخت.
حجت الاسلام والمسلمین جوادی، ضمن تاکید نسبت به افزایش و گسترش خدمات بانکی، با هدف ارائه خدمت بهتر به مشتریان این موسسه گفت: با مروری بر عملکرد ۳۶ سال گذشته این موسسه، میتوان به این مهم دست یافت که دستیابی به این جایگاه ، حاصل تلاشها و زحمات همکاران عزیز طی این سالها بوده است. باعنایت خداوند متعال، توانستیم با جذب هزاران نفر نیروی خلاق، علاقمند، دلسوز، کوشا، صادق، پرتلاش، توانمند و با اخلاق، با راه اندازی ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور، خدمات نوین بانکی را به مردم این مرز و بوم ارائه نمائیم.
آقای جوادی، یکی از دستاوردهای همایش “بانکداری و تحول” را تشکیل کارگروههای تخصصی و کاربردی دانست و افزود: در جایگاه یک عضو خانواده، تقاضا دارم که خدمت به هموطنان را همانند گذشته سرلوحه کار خود قرار دهیم. با تمام وجود، خادم بودن را افتخار بدانیم. گره از کار هموطنان باز کنیم. در فرایند کار، اخلاق و رافت را در نظر داشته باشیم. تک تک مردم کشور برای ما عزیز و مراجعه کنندگان به موسسه ملل، برای ما ارزشمند هستند. با تکیه بر اخلاق، خدمات موسسه را به نحو احسن به مشتریان و ارباب رجوع معرفی و ارائه نماییم.
ایشان در ادامه، به تشریح عملکرد شش ماهه سال جاری موسسه پرداخت و گفت: آمارهای کارشناسی مبین این مهم است که در شش ماهه نخست سال جاری، عملکرد مناسب و رو به رشدی را شاهد بودیم. به لطف خداوند متعال و با همت و تلاش مضاعف همکاران موسسه، توانستیم در شش ماهه نخست سال، در شاخصهای مختلف شاهد رشد باشیم که جا دارد صمیمانه از شما همکارانم قدردانی نمایم. به صراحت میتوان ادعا کرد که موسسه اعتباری ملل، در شش ماهه اول سال جاری خوش درخشید. به فضل خداوند، مدد حضرت ولیعصر عجل الله و مساعدت و تلاش همکاران، امیدوارم که ماه های باقیمانده سال، بتوانیم به نتایجی فراتر از اهدافی که در ابتدای سال تعیین شده است، نائل آییم و رضایت هموطنان عزیز، سهامداران و ذینفعان موسسه را کسب نماییم.