در مراسم هم اندیشی و تصمیم گیری در راستای کارآمدسازی حوزه ها و شعب ممتاز منطقه یک و دو کشور که با حضور اعضای هیات عامل، هیات مدیره، معاونان و روسای ادارات امور شعب استان ها و حوزه های منطقه یک و دو کشور برگزار شد، عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن اشاره به نقش کلیدی برنامه ریزی و داشتن تقویم مشتریان برای بازاریابی هدفمند، بر ضرورت بکارگیری راهبردها و بهره مندی از ظرفیت ها در کسب موفقیت و دستاوردهای جدید تاکید کردند.
به گزارش روزگارپرس به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، حسن مونسان عضو هیات مدیره و معاون امور شعب بانک ملی ایران در این هم اندیشی با اشاره به شرایط اقتصادی و وضعیت نقدینگی بانک اظهارداشت: در فضای رقابتی کسب و کارها و شرایط جدید بانکداری نوین خدمات دهی مناسب و مطلوب به مشتریان امری لازم و ضروری است از این رو مدیران باید با برنامه ریزی هدفمند و استفاده از دانش روز بتوانند خدمات مناسب و شایسته ای به مشتریان و متقاضیان خدمت از بانک ارائه دهند.وی تعهد، وفاداری، سخت کوشی، تلاش، غیرت تعصب سازمانی و ایمان و توکل به خدا را از ویژگی های نیروی انسانی بانک ملی ایران برشمرد و گفت: امروز در بانکداری نوین، نیازهای مشتریان بسیار متنوع است که در این زمینه باید برای جلوگیری از عقب ماندگی به صورت شایسته و در اسرع وقت به آنها پاسخ دهیم .
مونسان در این جلسه به سه گام موفقیت در سازمان اشاره کرد و گفت: موفقیت در سه گام و مرحله به وجود می آید؛ گام نخست توکل به خدا و خودشناسی، گام بعدی اعتماد به نفس و تلاش بی منت و گام آخر داشتن برنامه ریزی هدفمند و بازاریابی هوشمندانه که زمینه موفقیت هر فردی را در این مسیر هموار می کند.وی در ادامه برنامه ریزی عملیاتی و بازاریابی منسجم و هوشمندانه را چراغ راه همه همکاران در مسیر موفقیت و کسب دستاوردهای جدیدی در بانک دانست و افزود : برنامه ریزی و عملگرایی بازوی پرتوان و موتور محرکه رسیدن به موفقیت است.
معاون امور شعب بانک ملی ایران با بیان این که شعب بانک در مناطق محروم و حاشیه های کشور با شعب تهران در کسب سوددهی در حال رقابت هستند، خاطرنشان کرد: اگر هر یک از ما مسئولیتی را پذیرفتیم که باید در زمان محدودیت ها با ایده های خلاقانه امور شعب را مدیریت کنیم.مونسان در ادامه سخنان خود یادآور شد: تجهیزات، امکانات و ابزارهای بازاریابی به عنوان شتاب دهنده عمل می کنند اما آن چه که موفقیت و افزایش سهم بانک در بازار را تضمین و محقق می کند بی شک حرکت و قدم برداشتن در مسیر موفقیت در کنار برنامه ریزی دقیق و منسجم و وجود ابزارهای مختلف بازاریابی است.
محمدرضا محمود پناه عضو هیات عامل و معاون بانکداری جامع بانک ملی ایران در این مراسم با بیان این که نقشه راه و ترسیم راهبردهای مختلف زمینه رشد و موفقیت را در هرکاری فراهم می کند، اظهار داشت: طرح مهربانی ملی یک طرحی متمایز و محصولی منحصربفرد در کنار دیگر ظرفیت های بانک به عنوان یک ابزار بازاریابی برای جلب و جذب مشتریان است .وی از بانکداری جامع به عنوان یک ابزار موفقیت برای شعب نام برد و گفت: بانکداری جامع این ظرفیت را دارد که برای هر استان، حوزه و یا شعبه برای ارائه خدمات دهی مطلوب و مناسب به مشتریان خود، محصولی ویژه و منحصربفرد را مخصوص آن ها متناسب با خواسته و نیاز مشتریان طراحی و تولید کند.