بسم الله الرحمن الرحیم

جاء الحق وزهق الباطل إن الباطل کان زهوقا.

حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنى است.

یک بار دیگر برگ‌های تقویم انقلاب اسلامی به طلوع فجر خود رسید و یادآور رشادت‌ها و شهادت‌های سلحشورانی شد که در سایه‌ی همبستگی، حماسه‌ای بزرگ را آفریدند. حماسه‌ایی که با عنایت و هدایت مقتدرانه‌ی حضرت امام خمینی (ره) به ثمر نشست تا پشتوانه‌ی اراده‌ی راسخ یک ملت کهن باشد.

جشن انقلاب سرآغاز تجلی فصلی دیگر از افتخار، عزت و سربلندی ملتی است که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید و هم اکنون با نقش والای ” ولایت فقیه و رهبری” در صیانت از اهداف و آرمان های انقلاب نهضتی امید بخش در سراسر جهان در جریان و حرکت است که تلالو آن امروز مرزهای جغرافیایی را در نوردیده است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و آرزوی علو درجات روح پر فتوح بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجرکه طلیعه آن ورود تاریخی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و فراز آن ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ است را به همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی به ویژه خانواده بزرگ صنعت بیمه و پرسنل، شبکه فروش و مشتریان بیمه “ما” تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت، سربلندی و موفقیت نظام جمهوری اسلامی را از خداوند سبحان خواستارم.

احمد توکل مقدم

سرپرست و نایب رییس هیات مدیره بیمه ما