در این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سهامداران حقیقی و حقوقی بانک دی برگزار شد، اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک دی انتخاب شدند.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور دارندگان ۵۶.۳۳ درصد از سهام به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره جدید تشکیل شد.

به گزارش روزگار پرس ، در این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۲۹ دی‌ماه ۱۴۰۰ با حضور نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان بورس و اوراق بهادار و سهامداران حقیقی و حقوقی بانک دی برگزار شد، اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک دی انتخاب شدند.

در این جلسه جواد وکیلی، نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع با تشریح فرآیند انتخاب هیئت‌مدیره بانک دی گفت: پس از درج آگهی انتخاب اعضای هیئت‌مدیره در روزنامه رسمی بانک، داوطلبین جهت اخذ تائیدیه‌های لازم به بانک مرکزی معرفی شدند که پس از بررسی‌های به عمل آمده در خصوص تحصیلات و تجربیات مرتبط بانکی و اخذ استعلام از مراجع ذی‌صلاح، در مجموع شش نفر به مجمع عمومی بانک برای رأی‌گیری و انتخاب اعضاء معرفی شدند.

جواد وکیلی همچنین ضمن تقدیر از اعضای هیئت‌مدیره پیشین بانک دی که در شرایط اقتصادی موجود توانستند بانک را هدایت و رهبری کنند، اظهار کرد: امیدواریم با انتخاب اعضای جدید هیئت‌مدیره، شاهد فصلی نو همراه با موفقیت و تحولات چشمگیر برای بانک دی باشیم.

در ادامه این جلسه که در سالن همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک تهران برگزار شد، پس از طی مراحل قانونی، رأی‌گیری به صورت کتبی از سهامداران انجام شد و پس از شمارش آرا، اعضای جدید هیئت‌مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:

۱. علیرضا قیطاسی

۲. فریدون رشیدی

۳. سیدمحمود احمدی

۴. امیرعباس هاشمی نژاد

۵. برات کریمی

همچنین از دیگر مصوبات این جلسه انتخاب موسسه حسابرسی بهمند به عنوان بازرس و حسابرس قانونی اصلی و مؤسسه هوشیار ممیز به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.